يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۵
کد خبر: ۲۸۴۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۹
تهيه‌کننده فيلم سينمايي «سيب و سلما» گفت: اين فيلم قصه‌اي صادقانه و دور از اغراق‌هاي سينمايي دارد و قطعا يكي از آثار مطرح و پرمخاطب جشنواره فيلم فجر امسال خواهد بود.

به گزارش شهر،مهدي عظيمي ميرآبادي درباره فيلم سينمايي «سيب و سلما» ساخته حبيب‌الله بهمني گفت: فيلم يکي از سه محصول حوزه هنري است که امسال براي اولين بار در جشنواره فجر به نمايش درمي‌آيد. «سيب و سلما» قصه‌اي صادقانه و مطابق با فطرت آدمي دارد و يکي از آثار مطرح و پرمخاطب جشنواره و سينماي ايران خواهد بود.



وي در ادامه افزود: سعي شده اغراق و غلوهاي سينمايي در توليد اين فيلم به کار نرود و داستان همانگونه که روايت شده، به تصوير کشيده شود و البته اوج و فرود‌هاي خود را خواهد داشت.



تدوين «سيب و سلما» توسط حسن ايوبي انجام شده و هم اکنون بهمن اردلان مراحل پاياني صداگذاري آن را انجام مي‌دهد. ستار اورکي نيز چند روزي است کار ساخت و تنظيم موسيقي متن اين فيلم را آغاز کرده است.



«سيب و سلما» داستان طلبه‌ جواني است كه سيبي را مي‌خورد و پس از خوردن سيب به دنبال مالك اصلي سيب و طلب رضايت از او مي‌گردد. هادي ديباجي، سوگل قلاتيان، اسماعيل خلج، داود فتحعلي‌بيگي، بهروز بقايي، محمدعلي سليمان‌تاش، زويا امامي، آرزو والي‌زاده، صادق بهاري، آرمان ضيايي‌مهر، مسعود چوبين، سهيلا چوبين و با حضور جعفر دهقان از بازيگران اصلي اين فيلم هستند.



«سيب و سلما»، «يه حبه قند» و «پرنده‌باز» سه محصول سينمايي حوزه هنري هستند كه براي اولين بار در بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر به نمايش درخواهند آمد.

نظر شما