دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۰
کد خبر: ۲۸۶۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۲
مديرعامل شركت برج ميلاد تهران:
برج ميلاد تاسوعا و عاشوراي حسيني تعطيل است، و پس از آن بازديد از اين برج با روال عادي انجام مي‌شود.

رحيم مطهرنژاد، مديرعامل شركت برج ميلاد تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» گفت: بازديد از برج ميلاد تاسوعا و عاشوراي حسيني امكان‌پذير نيست و برنامه‌هاي بازديد از برج ميلاد، پس از آن به روال عادي بر مي‌گردد.


وي با اشاره به‌اين‌كه روزانه نزديك به هزار نفر از برج ميلاد بازديد مي‌كنند، افزود: براي خدمت رساني بهتر به شهروندان تهراني و ميهمانان داخلي و خارجي، برج ميلاد فقط چند روز در سال و در مناسبت‌هاي مذهبي مانند تاسوعا وعاشوراي حسيني، رحلت پيامبر اكرم(ص) تعطيل است و بقيه ايام سال پذيراي ميهمانان خواهد بود.


مطهرنژاد تاكيد كرد: برخلاف گذشته كه بازديد از برج ميلاد در روزهاي خاصي از هفته امكان‌پذير بود، در حال حاضر در تمام ايام هفته امكان بازديد از اين نماد شهر تهران ادامه مي‌يابد.

وي با اشاره به فاز دوم برج ميلاد گفت: براي ساخت فاز دو برج ميلاد خوشبختانه مسائل مربوط به‌سرمايه گذار پيگيري شده و هم‌اکنون توافقات اوليه نيز صورت گرفته است.


مدير عامل شركت برج ميلاد تهران در ادامه با بيان اينکه اجراي فاز دوم برج ميلاد شامل هتل 5ستاره، مركز تجارت بين‌المللي، مركز فروش و مجموعه هاي تفريحي مي شود، گفت: با توافقات صورت گرفته ميان شهرداري و بخش سرمايه گذار، عمليات اجرايي ساخت فاز دو برج ميلاد در سال جاري به‌شکل گسترده آغاز مي شود.


وي تاکيد کرد: قطعا پس از احداث و راه اندازي فاز دو برج ميلاد، اين مجموعه به يکي از بزرگ‌ترين قطب‌هاي اقتصادي و فرهنگي کشور تبديل مي شود.

بنابر اين گزارش، هتل 5 ستاره بين‌المللي که قرار است در فاز دوم برج ميلاد ساخته شود، براي ارائه تسهيلات اقامت و پذيرايي از گردشگران داخلي و خارجي و شرکت‌کنندگان در همايش‌ها پيش‌بيني شده و مجموعه زيربناي درنظر گرفته شده براي آن 52 هزار متر مربع است.


نظر شما