يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۶
کد خبر: ۲۸۶۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۷
وزير آموزش و پرورش با اعلام صدور ابلاغ "مديريت مدرسه " براي 4 هزار و 900 معلم شهيد، گفت: با اين اقدام، حق مديريت به خانواده‌‌هاي معظم آنان اعطا خواهد شد.

به گزارش " شهر" به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، حميدرضا حاجي‌بابايي روز گذشته در جمع رؤساي هيات‌هاي بدوي و تجديدنظر كشور در اردوگاه شهيد باهنر تهران، با بيان اينكه اصل تربيت در مدرسه شكل مي‌گيرد و مدير مدرسه، رئيس سنگر تربيت است، افزود: 4 هزار و 900 معلم شهيد آموزش و پرورش به عنوان هاديان و مناديان تربيت معرفي مي‌شوند تا اسوه‌اي براي تمامي مسئولان و مديران آموزش و پرورش باشند.


وي اظهار داشت: نشانه‌گيري نظام تعليم و تربيت بايد به سمت مسير "عاشورا " باشد و برگزيدن هر مسيري جز اين مسير، انحراف خواهد بود.


حاجي‌بابايي ضمن برشمردن براهين «نظم و صديقين» به عنوان مهمترين براهين موجود در حوزه‌ خداشناسي تصريح كرد: هيچ موردي در نظام هستي به تنهايي براي خود كار نمي‌كند بلكه همه در يك حلقه‌ تعريف شده با وظيفه‌ خاصي مشغول به كار هستند، بنابراين خود محوري انسان سبب نابودي او خواهد شد.


وزير آموزش و پرورش با تأكيد بر قانون مصوب مجلس درخصوص اشتغال شهدا عنوان كرد: احكام جديد مديريت براي 4 هزار و 900 معلم شهيد آموزش و پرورش صادر و حق مديريت به خانواده‌‌هاي معظم آنان اعطا خواهد شد.

نظر شما