يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۸
کد خبر: ۲۸۶۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۸
در دفاتر خدمات الکترونيک تا پايان سال جاري صورت مي‌گيرد
مدير کل معماري و ساختمان شهرداري تهران گفت: تا پايان سال امکان ارائه مستقيم گزارش مهندسان ناظر بدون حضور مستقيم در دفاتر خدمات الکترونيک محقق خواهد شد.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران، محمد باقر خسروي مديرکل معماري و ساختمان معاونت يادشده با اشاره به اقدامات در دست اجراي اين اداره کل گفت: تبديل نرم افزار«پام» به سيستم تحت وب از اقداماتي به شمار مي رود که در دست انجام بوده و به زودي اجرايي مي شود.

وي با اشاره به مزاياي اين اقدام افزود: با تبديل وضعيت سيستم شهرسازي به نرم افزار تحت وب، همه اقدامات و فعاليت‌ها احصا خواهد شد و علاوه بر شفاف‌سازي امور، امکان حذف مکان در محتواي پرونده‌ها نيز ممکن مي شود.

خسروي در ادامه با اشاره به فعاليت‌هايي که در مورد مهندسان ناظر صورت خواهد گرفت، گفت: با برنامه اي که دردست انجام است، مهندسان ناظر که تاکنون براي ارائه گزارش هاي خود به‌صورت حضوري و از طريق دفاتر خصوصي خدمات الکترونيک اقدام مي ‌كردند، مي توانند از طريق دسترسي که برايشان ايجاد مي شود خودشان گزارش ها را به صورت مستقيم براي مديران و کارشناسان شهرسازي ارسال کنند.

به گفته وي، با اين اقدام حضور مهندسان ناظر براي ارائه گزارش در دفاتر يادشده حذف شده و اين افراد مي توانند مستقيم اين کار را از طريق سيستم مربوط به انجام رسانند.

مديرکل معماري وساختمان شهرداري تهران خاطر نشان کرد: امکان ارسال گزارش توسط خود مهندسان ناظر تا پايان سال محقق خواهد شد.

نظر شما