يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۲
کد خبر: ۲۸۷۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱
کانون نمايش فرهنگسراي ارسباران به مناسبت فرا رسيدن ايام محرم اقدام به اجراي نمايش عروسکي– ميله‌اي با عنوان «پاي ديوار، کودکي» کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه 3 ، «پاي ديوار، کودکي» به کارگرداني فهيمه و سيما ميرزا حسيني و بازيگري «سيما، سمانه و سعيده ميرزا حسيني» است.



داستان اين نمايش به دخترکي که همواره صداي گريه کودکي را مي‌شنود و در روياي خود به جستجوي او مي‌پردازد بچه از تنهاي و تشنگي ناراحت است ......



نمايش «پاي ديوار، کودکي» از 27 آذر تا 2 دي ماه ساعت 18 در سالن هنر و تجربه فرهنگسراي ارسباران اجرا مي‌شود.



همچنين باشگاه فيلم تهران در يکصدو هشتادوپنجمين نشست هفتگي خود اقدام به نمايش، نقد و بررسي فيلم سينمايي «طبقه سوم» کرده است .



«طبقه سوم» جديدترين اثر بيژن مير باقري است که در آن بازيگراني همچون مهناز افشار و پگاه آهنگراني به ايفاي نقش پرداخته‌اند.


جلسه پرسش و پاسخ اين فيلم پس از نمايش با حضور بيژن مير باقري (کارگردان) ، عليرضا قاسم‌خان (تهيه کننده) ، مهناز افشار و پگاه آهنگراني (بازيگران) و مهرزاد دانش (منتقد) روز يک شنبه 28 آذر ماه ساعت 30/17در سالن هنر فرهنگسراي ارسباران برگزار مي‌شود.



كتابخانه فرهنگسراي ارسباران نيز در راستاي ارتقا فرهنگ کتابخواني شهروندان اقدام به برگزاري جلسه نقد کتاب «گوشه‌اي در اصفهان» کرده است. کتاب «گوشه اي در اصفهان» مجموعه اي از غزليات جواد زهتاب است که روز دوشنبه 29 آذر با حضور عبد الجبار کاکايي و سعيد بيابانکي نقد مي‌شود.



علاقمندان جهت شرکت در اين برنامه مي توانند ساعت 18به فرهنگ سراي ارسباران واقع در خيابان جلفا مراجعه و يا به شماره تماس‌هاي 20-22872818 تماس بگيرند.

نظر شما