شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۹۲۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۹
مديرعامل شركت برج ميلاد تهران:
مديرعامل شركت برج ميلاد تهران گفت: با تكميل شدن ساخت و تجهيز رستوران گردان برج ميلاد، آگهي فراخوان بهره‌بردار اعلام شده و بعد از انتخاب آن، از اين رستوران بهره‌برداري مي‌شود.

رحيم مطهرنژاد، مديرعامل شركت برج ميلاد تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» در مورد زمان بهره‌برداري از رستوران گردان اين برج گفت: از ابتداي آبان‌ماه آگهي فراخوان بهره‌بردار  اين رستوران داده شده است، و بعد از انتخاب سرمايه‌گذار و مستقر شدن آنها از اين رستوران بهره‌برداري مي‌شود.

 

وي افزود: از آن زمان پيمانكاران متعددي براي سرمايه‌گذاري در اين زمينه اعلام آمادگي كرده‌اند كه درخواست آنها در حال بررسي است و اين روند ادامه دارد.

مديرعامل شركت برج ميلاد تهران با بيان اين‌كه پيش‌بيني مي‌شود بهره‌برداري از رستوران گردان تا پايان سال جاري انجام شود، خاطرنشان كرد: مراحل ساخت و تكميل رستوران گردان برج ميلاد چندي پيش تكميل شده و تجهيزات لازم هم‌چون سردخانه، وسايل آشپزخانه و پخت‌وپز نيز نصب شده است، البته تهيه ظروف بر عهده پيمانكار است.

وي با اشاره به اين‌كه اين رستوران ميزبان ميهمانان داخلي و خارجي خواهد بود، تصريح كرد: پيمانكار اين رستوران علاوه بر توانايي مالي و اجرايي بايد خدمات تشريفاتي مناسب را نيز ارائه دهد.

مطهرنژاد اضافه كرد: توانايي در طبخ غذاي ايراني و فرنگي، امكان نوآوري در ارائه خدمات و تسلط پيش‌خدمت‌هاي به دو زبان خارجي از مواردي است كه در اين زمينه بايد مدنظر قرار گيرد.

وي در مورد هزينه‌هاي ارائه غذا در اين رستوران گفت: تعيين قيمت‌ها در اختيار سرمايه گذار است، و ما تنها در اين زمينه مشورت داده و نظارت مي‌كنيم.

بر اساس اين گزارش، رستوران گردان برج‌ميلاد از طريق قرارداد مشارکت به مدت سه سال به متقاضي واجد شرايط حقيقي يا حقوقي واگذار مي‌شود. دراين آگهي حسن شهرت، داشتن توان مالي مناسب، تجربيات و سوابق مرتبط قابل قبول، داشتن نام تجاري (BRAND) معتبر داخلي يا خارجي و نيز استانداردهاي کيفي معتبر و نوآوري در ارائه خدمات متمايز به عنوان معيارهاي ارزيابي کيفي مورد تاکيد قرار گرفته است.


هم‌چنين ارائه مجوز فعاليت صنفي از مراجع ذي صلاح، مستندات مبني بر تجربه کافي و مرتبط قابل قبول، سوابق کاري بر مبناي معيارهاي فوق الذکر و ارائه مدارک دال بر داشتن توان مالي نيز به عنوان مدارک قطعي مورد نياز براي شرکت در مزايده اعلام شده است.

اين گزارش مي‌افزايد كه بخش متحرک رستوران گردان در هر ساعت 360 درجه مي‌چرخد تا بازديدکنندگان امکان تماشاي تهران در تمام جهات را داشته باشند. اين رستوران به مبلمان زيبا و راحت مجهز بوده و طراحي زيباي کف و سقف به همراه نقش برجسته ديواري که تصويري از شاهنامه را نشان مي دهد، از جاذبه‌هاي بصري آن است.

نظر شما