دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۶
کد خبر: ۲۹۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۷
رييس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش درخصوص حذف فوري خبر " توزيع كيف‌هاي معرفي مواد مخدر بين دانش‌آموزان " اعلام كرد: جزييات اين طرح مربوط به ستاد مبارزه با مواد مخدر است و اطلاع رساني لازم از طريق اين سازمان انجام خواهد شد.

دكتر مجيد قدمي رييس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و رييس ستاد برگزاري هفته پژوهش در گفتگو با خبرنگار شهر،درخصوص حذف خبر " توزيع كيف‌هاي معرفي مواد مخدر بين دانش‌آموزان " از سايت رسمي سازمان آموزش و پرورش اظهار داشت: اعلام جزييات اين طرح مربوط به ستاد مبارزه با مواد مخدر است و اطلاع رساني لازم از طريق اين سازمان انجام مي شود.


وي با تاكيد بر اين نكته كه فعلا هيچ طرحي در اين زمينه در دست نيست افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر با هماهنگي وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد طرح پيش گفته را اجرايي كند كه در مرحله برنامه ريزي است و تا اين تاريخ نتيجه اي به ما اعلام نشده است.


قدمي در پاسخ به اين سوال كه طرح توزيع كيف هاي معرفي مواد مخدر آيا در سال تحصيلي جاري نتيجه خواهد داد ؟تصريح كرد: مجموعه اهداف در اختيار ستاد مبارزه با مواد مخدر است و بستگي به سياست هاي اجرايي ستاد دارد.


لازم به ذكر است با توجه به اينكه رييس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش يكي از اعضاي ستاد مبارزه با مواد مخدر در طرح توزيع كيف هاي معرفي مواد مخدر بين دانش آموزان است و از جزييات طرح اطلاعات كافي دارد از ارايه توضيح بيشتر درخصوص حذف فوري خبر خودداري كرد.


در خبر مذكور اعلام شده بود كه " بزودي كيف‌هايي به مدارس كشور ارسال مي‌شود كه در آن، انواع مواد مخدر جديد و صنعتي معرفي شده است تا از اين طريق نسبت به آگاه‌سازي مديران و معلمان و سپس اطلاع‌رساني به خانواده‌ها اقدام شود".

نظر شما