دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۶
کد خبر: ۲۹۴۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۶
دبير ستاد نكوداشت هفته پژوهش اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:
دبير ستاد نكوداشت هفته پژوهش اداره‌ كل آموزش و پرورش شهر تهران از تخصيص بيش از يك ميليارد تومان براي طرح‌هاي پژوهشي در سال جاري خبر داد.

اسدالله مرتضايي در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درخصوص اعتبار اختصاص يافته به طرح هاي پژوهشي در شهر تهران اظهار داشت: طبق قانون، هر دستگاهي بايد يك تا 4 درصد از كل اعتبارات خود را به امر پژوهش اختصاص دهد؛ در همين راستا اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران براي اقدامات پژوهشي در سال جاري بيش از يك ميليارد تومان اعتبار، اختصاص داده است.


 دبير ستاد نكوداشت هفته پژوهش اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در راستاي تحقق اهداف و افزايش كيفيت آموزش‌ها در مدارس، فرهنگ پژوهش در دانش‌آموزان و معلمان بايد به درستي نهادينه شود كه مطمئناً از اين طريق علاوه بر افزايش كيفيت آموزش‌ها، ارتقاء سطح يادگيري در دانش‌آموزان را نيز شاهد خواهيم بود.



وي اضافه كرد: اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران با توجه به چشم انداز 1404 در زمينه‌هاي مختلف اولويت‌هاي مهمي را در زمينه پژوهش و محوريت قرار گرفتن اين امر در آموزش‌ها مد نظر دارد و براي رسيدن به اين مهم از برنامه چهارم توسعه، اقدامات مناسبي را انجام داده و تا پايان برنامه پنچم توسعه به 50 درصد اهدافش خواهد رسيد.



نظر شما