شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۹۶۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۲
رييس فرهنگسراي هنگام از برگزاري جشنواره هواي پاك در مدارس ابتدايي منتخب منطقه 4 خبر داد.

«فرداد محمدي» در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: اين جشنواره شامل اجراي نمايش موزيكال با موضوع هواي پاك، مسابقه نقاشي و سخنراني كارشناس محيط زيست در روزهاي 27، 28، 29 و 30 دي‌ماه از ساعت 10 تا 12 در مدارس ابتدايي منطقه 4 برگزار مي‌شود.



وي با اشاره به برنامه‌هاي اين فرهنگسرا در فصل زمستان، افزود: سلسله نشست‌هاي موضوعي در حوزه سلامت و بهداشت رواني و جسماني با مشاركت اداره سلامت شهرداري منطقه 4 تا پايان زمستان هر يكشنبه از ساعت 10 تا 12 در فرهنگسراي هنگام برگزار مي‌شود.



محمدي اظهار داشت: فرزندپروري، اعتماد به نفس، تغذيه سالم، سنجش شخصيت، ايمني در منزل و بهداشت در مدرسه و منزل موضوعاتي است كه با حضور كارشناس در سلسله نشست‌هاي سلامت و بهداشت بررسي مي‌شود.


وي نشست «حكيم خانواده» با موضوع طب سنتي را با هدف ترويج استفاده از گياهان دارويي از ديگر برنامه‌هاي اين مركز عنوان كرد و ادامه داد: كارگاه داستان‌نويسي در روزهاي دوشنبه و نشست مشاوره و مهارت‌هاي تحصيلي در روزهاي سه‌شنبه هر هفته ميزبان علاقه‌مندان است.


به گفته رييس فرهنگسراي هنگام، كارگاه آموزشي ديابت با عنوان «قند و زندگي» نيز كه به چگونگي، پيشگيري و درمان بيماري ديابت مي‌پردازد فردا پنجشنبه از ساعت 9 تا 12 در اين فرهنگسرا برگزار مي‌شود.

نظر شما