سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۹۷۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۸
جعفر گودرزي مدير روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي با حكم «مهدي مسعودشاهي» به‌عنوان مدير روابط‌عمومي جشنواره بيست‌ونهم فيلم فجر منصوب شد.‌

به گزارش شهر به نقل از ستاد خبري بيست و نهمين دوره جشنواره فيلم فجر، در حكم «مهدي مسعودشاهي» مديرعامل مؤسسه امور جشنواره‌هاي فيلم و دبير جشنواره بين‌المللي فيلم فجر خطاب به «جعفر گودرزي» آمده است: نظر به اهميت و جايگاه ويژه جشنواره بين‌المللي فيلم فجر و با عنايت به تجارب گرانقدر جنابعالي در اين خصوص، به موجب اين حكم، شما را به‌عنوان مدير روابط عمومي بيست ‌و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر منصوب مي‌نمايم. اميد است با تعامل و همراهي مجدانه شما، گام‌هاي مؤثري به‌منظور تعالي اين رويداد فرهنگي برداشته شود.


«جعفر گودرزي» كه امسال در بيست‌وچهارمين جشنواره فيلم كودك و نوجوان همدان نيز كارنامه موفقي در زمينه مديريت روابط عمومي از خود ارائه داد، دبير شوراي مرکزي انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران است و در چندين جشنواره به عنوان داور، مدير ارتباطات و روابط عمومي و مدير اجرايي فعاليت کرده است.


وي با بيش از 20 سال فعاليت رسانه‌اي ، کار خود را از سال 65 با مجله اطلاعات هفتگي آغاز کرد و به عنوان دبير تحريريه و سردبير در عرصه مطبوعات فعاليت داشته است. وي چند کتاب نيز با موضوع سينما تاليف کرده است.


عضويت همکاري با چندين پروژه سينمايي و تلويزيوني در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي و توليد از جمله ديگر فعاليت‌هاي گودرزي به شمار مي‌رود. سيداحمد ميرعلايي مدير عامل بنياد سينمايي فارابي، از اوائل امسال طي حکمي جعفر گودرزي را به عنوان «مشاور مديرعامل در امور رسانه‌اي» و «مدير روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي» منصوب کرده است. بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از تاريخ 16 الي 26 بهمن ماه در تهران برگزار مي‌شود.

نظر شما