دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۱
کد خبر: ۲۹۷۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۹
روايت مختار از كربلا عنوان وي‍ژه برنامه قصه‌هاي مصور است كه به مناسبت ماه محرم براي كودكان برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مراكز فرهنگي هنري منطقه 22، در اين برنامه كه با هدف آشنايي كودكان با حماسه عاشورا و اهداف قيام امام حسين (ع) برگزار مي‌شود کارشناس برنامه روايتي از ماجراي عاشورا و واقعه کربلا را با محوريت نقش مختار و بر اساس آثار و تاليفات اين حوزه براي کودکان بازگو مي‌کند و از آنها مي‌خواهد تا بر اساس دريافت‌هاي خود از ماجراي عنوان شده تصويرسازي كنند.


اين برنامه از سوي فرهنگسراي تهران و با مشاركت كانون شماره 3 پرورش فكري كودكان و نوجوانان روز سه شنبه 14 دي ماه جاري همزمان با 29 محرم از ساعت 9صبح در دبستان دخترانه رضوان منطقه 22 ميزبان دبستاني هاست.


همچنين برنامه قصه‌گويي همراه با نمايش عروسکي با موضوع مسووليت پذيري در خانواده براي كودكان دبستاني برگزار مي‌شود.


مريم تهراني فارغ التحصيل كارگرداني نمايش از دانشگاه سوره تهران و عضو انجمن کودک و نوجوان خانه تئاتر مسوليت كارشناسي اين برنامه را بر عهده دارد و با بهره گيري از مشاركت خود كودكان نمايش خلاق را كارگرداني مي‌كند.


اين برنامه از سوي فرهنگسراي تهران در روز يك شنبه 12 دي ماه جاري از ساعت 9 صبح در مدرسه شهيد مدني منطقه 22 برگزار مي‌شود.


ديدار با ستاره ري نيز عنوان تور فرهنگي مذهبي حضرت عبدالعظيم (ع) است كه از سوي فرهنگسراي تهران برگزار مي‌شود.


در اردوي فرهنگي مذهبي حضرت عبدالعظيم (ع) شهروندان غرب پايتخت ضمن زيارت آستان مبارك حضرت، از موزه حرم نيز بازديد مي‌كنند.


زائران اين تور مذهبي ساعت 8 صبح روز يك شنبه 12 دي ماه جاري از مقابل فرهنگسراي تهران واقع در انتهاي بزرگراه رسالت غرب، بوستان باغ نو عازم آستانه مبارك حضرت عبدالعظيم(ع) مي‌شوند.



نظر شما