دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۴
کد خبر: ۲۹۹۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰
معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران از انجام مراحل مقدماتي براي کلنگ زني مجموعه «تهران‌لند» خبر داد.

به گزارش شهر به‌نقل از روابط عمومي معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران، هيربد معصومي، معاون شهردار تهران در اين حوزه با بيان اين مطلب گفت: مقدمات کار براي احداث اين پروژه بزرگ در تهران انجام شده و اميدواريم تا در آينده نزديک تکليف آن مشخص شود.


وي با بيان ويژگي هاي اين پروژه اظهارکرد: اميدواريم تا بر اساس برنامه، تا پايان امسال کلنگ زني اين پروژه توسط شهردار تهران به انجام مي رسد.


معصومي خاطر نشان کرد: اين مجموعه تفريحي بصورت يکپارچه طراحي شده، درچند فاز طي 3 تا 5 سال آينده احداث مي شود و فاز اول آن با اولويت احداث شهربازي به بهره برداري خواهد رسيد.


بر اساس اين گزارش، ايجاد کلوپ‌هاي تفريحي، مجموعه‌هاي اسب سواري، پارک آبي سرپوشيده و روباز، قايقراني، سينماهاي 3 و 4 بعدي، باغ حيوانات، پرندگان و آکواريوم، کلبه‌هاي چوبي و کاه‌گلي همچنين احداث هتل 5 ستاره و رستوران هاي سنتي به عنوان امکانات مکمل و متمايز اين مرکز در نظر گرفته شده است.


تهران لند به‌عنوان بزرگترين مرکز فرهنگي تفريحي خاورميانه در زميني به وسعت 300 هکتار در ارتفاعات بوستان جنگلي چيتگر احداث خواهد شد تا با در نظر گرفتن کمبودها و پتانسيل‌هاي شهر، به اهداف تعريف شده دسترسي پيدا کند.

نظر شما