يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۱
کد خبر: ۲۹۹۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۵
20 باب از کارگاه‌هاي مشاغل مزاحم و آلاينده غرب تهران در محدوه شهرداري منطقه 9 تعطيل شد.

به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه  9، حميد جواني معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه، با اعلام اين مطلب گفت: در راستاي مصوبات شوراي اسلامي شهر تهران مبني بر انتقال مشاغل و کارگاه هاي مزاحم به خارج از شهر يا تغيير کاربري اين اماکن، 20 باب از کارگاه هاي مشاغل مزاحم و آلاينده در منطقه 9 پلمپ و تعطيل شد.

 

وي خاطر نشان کرد: در طول يک ماه گذشته 20 کارگاه مزاحم در نواحي 2 گانه تعطيل شد و 31 کارگاه مزاحم با اخطار اداره ساماندهي تغيير شغل دادند.

 

معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه 9 افزود: با توجه به دستور و تاکيد شهردار منطقه براي جلوگيري از فعاليت مشاغل مزاحم تا پايان سال بيش از 90 درصد کارگاه هاي مزاحم به خارج از شهر منتقل مي شوند.

 

جواني اظهار داشت: در اين اقدام 10 واحد آرگ سازي واقع در خيابان آيت الله سعيدي و 2 واحد صافکاري واقع در خيابان امام محمد باقر توسط اداره ساماندهي پلمپ شد.

 

وي گفت: صدور416 مورد اخطاريه براي واحد هاي صنفي و صنعتي مزاحم، تشخيص 244 مورد مزاحمت بدون طرح در کميسيون، انتقال 2 مورد از کيوسک هاي مطبوعاتي به قسمت هاي ديگر و رسيدگي و نظارت بر مشاغل سطح محدوده و برخورد با مزاحمت هاي شغلي که شهروندان از طريق سامانه 137 و 1888 به اداره ساماندهي اعلام کرده اند از ديگر اقداماتي است که در ماه هاي گذشته به آن پرداخته شد. 

 

 

وي افزود: منطقه 9 يکي از مناطق مرکزي و ورودي غربي تهران محسوب مي شود که به همين منظور بيش از نيمي از مشاغل مزاحم در اين منطقه واقع شده است که براي شناسايي و خروج اين مشاغل، اداره ساماندهي تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته است و شهروندان نيز مي توانند با تماس با سانه 137 و 1888 ما را در امر ياري کنند.  

نظر شما