شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۹۹۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۲
خبرنگاري، داستان‌نويسي، عكاسي و طراحي لباس از جمله دوره‌هاي جديد آموزشي در فرهنگسراي اشراق است . علاوه بر اين، سلسله كارگاه‌هاي مهارت‌هاي زندگي نيز به صورت رايگان در اين فرهنگسرا برپا مي‌شود.

«حامد سليماني» در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: كارگاه آموزشي مهارت‌هاي قبل از ازدواج در هشت جلسه با عناويني مانند با چه كسي ازدواج كنيم، راه‌هاي شناخت همسر، عوامل موثر در انتخاب موثر و وظايف مرد و زن با حضور دكتر سيفي از جمله كارگاه‌هايي است كه به صورت رايگان از 14 دي‌ماه در فرهنگسراي اشراق آغاز مي‌شود.


رييس فرهنگسراي اشراق افزود: كارگاه آموزش مهارت‌هاي زندگي نيز با حضور دكتر بيان‌فر به موضوعاتي مانند مقابله با افسردگي و وسواس، اعتماد به نفس سالم، مهارت جرات‌ورزي، اعتياد به اينترنت و موبايل و مهارت‌هاي مسووليت‌پذيري مي‌پردازد و تا پايان زمستان هر هفته در اين فرهنگسرا اجرا مي‌شود.


وي با اشاره به برگزاري كارگاه مهارت‌هاي فرزندپروري با موضوعاتي مانند كودكان بيش‌فعال، افت تحصيلي و لجبازي و حسادت در كودكان، اظهار داشت: كانون مهارت‌هاي زندگي نيز با پرداختن به كانون خانواده، آموزش نكات ريز خانه‌داري و نشست‌هاي تخصصي عضو فعال مي‌پذيرد.


به گفته سليماني، راه‌اندازي انجمن فرهنگي هنري بانوان هر 15 روز يكبار از ساعت 10 تا 12، نمايشگاه عكس «براي تو» از تاريخ 12 تا 20 دي‌ماه و اكران فيلم سينمايي «چراغ قرمز» از ديگر برنامه‌هاي در نظر گرفته شده در فرهنگسراي اشراق است.


وي تصريح كرد: دوره‌هاي آموزش خبرنگاري، داستان‌نويسي، عكاسي، قلم‌زني،‌ طراحي لباس، حكاكي روز ميز، تذهيب مينياتور و سفالگري از دوره‌هاي جديدي است كه در اين فرهنگسرا آموزش داده مي‌شود.

نظر شما