دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۸
کد خبر: ۳۰۰۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۰
اجراي نمايش «بي بي کوچيکه» تازه‌ترين اثر مرکز تئاتر و تئاتر عروسکي کانون پرورش فکري کودکان ونوجوانان به کارگرداني عبدالحميد صدري آغاز شده است.

به گزارش شهر، داستان اين نمايش نوشته‌ سيمين اميريان در باره‌‌ي بي بيِ قصه‌گويي است که چنان به زيبايي براي بچه‌ها قصه مي‌گويد که آن‌ها شخصيت‌هاي داستان را تجسم مي‌کنند.


«بي بي کوچيکه» با شيوه‌ ترکيبي «زنده، عروسکي» بر روي صحنه اجرا مي‌شود و در آن سميه ثقفي، زهرا يزدي‌هاشمي، سيد‌پويا بيگي، سيدمصطفي رضوي، پريسا مشکاني، شادي واحدي، سارا بابايي و سيده اسماء حسين‌نژاد به عنوان بازي‌گر نقش‌آفريني مي‌کنند.


در همين حال تماشاگران اين نمايش ويژه کودکان و نوجوانان آهنگ‌هايي را در جريان تماشاي اثر مي‌شنوند که طراحي موسيقي آن بر عهده‌ي حميدرضا جمالي بوده است.


نمايش «بي بي کوچيکه» همه روزه صبح‌ها با هماهنگي قبلي براي مدارس و مهد‌هاي کودک و بعد از ظهر روزهاي چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ساعت 18 براي عموم اجرا مي‌شود.


مرکز تئاتر و تئاتر عروسکي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران شماره تلفن‌هاي 88966119 و88964774 را براي انجام هماهنگي و ذخيره جا در نظر گرفته است.


اين مرکز پيش از اين به مناسبت ايام سوگواري محرم نمايش «طفل و تير و تشنگي» را بر روي صحنه برده بود.

نظر شما