دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۵
کد خبر: ۳۰۱۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳
نقاشي‌هاي علي گلستانه در گالري اعتماد، عکس‌هاي مريم زندي در گالري گلستان و تصويرسازي‌هاي امين آقايي در گالري ايده به‌نمايش درخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار شهر، نمايشگاه نقاشي علي گلستانه روز جمعه 17 دي‌ماه از ساعت 15 تا 20 افتتاح مي‌شود.

اين نمايشگاه تا 28 دي‌ماه از ساعت 15 تا 20 در گالري اعتماد واقع در خيابان باهنر(نياوران)، يه راه ياسر، خيابان صادقي قمي، خيابان بوکان، شماره 4 پذيراي بازديدکنندگان خواهد بود.

علي گلستانه متولد 1319 و نيم قرن حضور جدي در هنر معاصر کشور را تجربه کرده است. وي تحصيل کرده اسپانيا و انگليس بوده و تاکنون نمايشگاه‌هاي انفرادي متعددي در ايران و خارج از ايران برگزار کرده است.


دو تابلوي «جنگل» و «درخت» وي در تابستان 89 در گالري گلستان به قيمت ‌25 و ‌15 ميليون تومان به فروش رسيد.
همچنين عکس‌هاي مريم زندي از روز جمعه 17 دي‌ماه از ساعت 16 تا 20 در گالري گلستان افتتاح مي‌شود.

اين نمايشگاه تا روز پنج‌شنبه 23 دي‌ماه برقرار است و علاقمندان مي‌توانند از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 تا 20 و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 16 تا 18 در گالري گلستان واقع در دروس، خيابان شهيد کماسايي، شماره 34 از اين آثار ديدن کنند.
مريم زندي متولد دي 1325 در گرگان است. وي دبير انجمن ملي عکاسان و فارغ‌التحصيل دانشکده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران در مقطع کارشناسي است.
نمايشگاه تصويرسازي‌هاي امين آقايي نيز روز جمعه 17 دي‌ماه از ساعت 16 تا 20 افتتاح مي‌شود و تا 24 دي‌ماه ادامه خواهد داشت.
بازديد از آثار در طول هفته از ساعت 10 تا 19 و جمعه‌ها از ساعت 16 تا 19 به نشاني خيابان خردمند شمالي، کوچه هجدهم، شماره 26 براي علاقمندان امکان‌پذير است.

امين آقايي تصويرگر جوان، تاکنون در بسياري از جشنواره‌هاي بين‌المللي مختلف داخلي و خارجي شرکت کرده و موفقيت‌هاي بسياري نيز به دست آورده ‌است. شرکت در فستيوال‌هاي مختلف داخلي و بين‌المللي و کسب بيش از 40 جايزه بين‌المللي از جمله جايزه بزرگ سي و دومين فستيوال طنز «پراسيکابا» در برزيل، جايزه عالي بيست و ششمين دوره «يوميوري» در ژاپن را دريافت کرده است.

نظر شما