چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۷
کد خبر: ۳۰۱۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵
از سوي سازمان فرهنگي هنري صورت مي‌گيرد/
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 6 از برپايي غرفه‌هاي فرهنگي هنري در مسير راهپيمايي 22 بهمن با مشاركت مناطق 9، 5 و 10 خبر داد.

«رضا دوستعلي» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: پيرو برنامه‌هايي كه معاونت فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به مناسبت دهه فجر و راهپيمايي 22 بهمن در نظر گرفته شده است منطقه 6 با مشاركت مديريت مناطق فرهنگي هنري 9، 5 و 10 به صورت متمركز غرفه‌هاي فرهنگي هنري را در مسير راهپيمايي 22 بهمن براي ارايه خدمات درخور شان به راهپيمايان داير مي‌كند.


رييس فرهنگسراي سرو با بيان اينكه پيشنهادات خود را در سه بخش ارايه كرده‌ايم كه در صورت تصويب اين برنامه‌ها به اجرا درمي‌آيد، افزود: در بخش نخست قصد داريم براي مخاطبين كودك و نوجوان ايستگاه‌هايي مانند نقاشي، اورگامي و گريم همراه با اهدا هدايا و جوايزي متناسب با روز 22 بهمن و پيروزي انقلاب اسلامي در اين مسير راه‌اندازي كنيم.


دوستعلي اظهار داشت: برپايي ايستگاه‌هاي فرهنگي هنري همراه با نمايشگاه‌هاي كتاب با موضوعات انقلاب و دستاوردهاي آن و بحث‌هاي روز مانند فتنه‌هاي اخير و طرح هدفمندي يارانه‌ها و نيز غرفه‌هاي نقاشي، نقاشي‌خط، نمايش‌هاي عروسكي و خيمه‌شب‌بازي، ايستگاه‌هاي راديويي و مسابقات عكاسي از ديگر برنامه‌هاي پيشنهادي براي مخاطبان بزرگسال در راهپيمايي 22 بهمن است.


وي با اشاره به بخش سوم برنامه پيشنهادي، ادامه داد: توزيع اقلام فرهنگي مانند بروشور، فلش‌كارت، لوح فشرده و CD متناسب با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامي از ديگر برنامه‌هايي است كه براي شهروندان شركت‌كننده در راهپيمايي در نظر گرفته شده است.


به گفته دوستعلي، برپايي نگارگذر شامل عكس‌ها و اسنادي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي كه در منطقه 6 موجود است از ديگر برنامه‌هاي پيشنهادي است كه در مسير راهپيمايي و نزديك به غرفه‌ها برپا مي‌شود.

نظر شما