يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۸
کد خبر: ۳۰۲۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰
همايش کوهپيمايي در شمال غربي پايتخت برگزار مي‌شود؛
شهرداري منطقه 22 با هدف گسترش و ترويج فرهنگ ورزش شهروندي، همايش بزرگ کوهپيمايي را با حضور بيش از 300 نفر از شهروندان جمعه 17 دي ماه در ارتفاعات لتمال کن و کوهسار برگزار مي‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22 ، زماني معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه در اين باره گفت: همايش کوهپيمايي جمعه 17 دي ماه از ساعت 7 صبح تا ساعت 12 در ارتفاعات شمالي منطقه برگزار مي‌شود و بيش از300 نفر از شهروندان ساکن پهنه شمال غربي پايتخت در آن شرکت خواهند داشت.

اداره تربيت بدني منطقه با هماهنگي پايگاه هاي بسيج ، مساجد، ايستگاه هاي ورزش صبحگاهي همچنين مدارس موجود در اين محدوده، از شهروندان براي شرکت در اين همايش دعوت کرده است اما پيش بيني مي‌شود افزون بر افراد معرفي شده، تعداد زيادي از شهروندان در همايش کوهپيمايي شرکت کنند.

 

وي با اعلام اينکه اداره تربيت بدني منطقه 22 روز پنجشنبه 16 دي ماه همايش بزرگ پياده روي را در بوستان جمشيديه برگزار خواهد کرد افزود: اين همايش نيز از ساعت 7 صبح آغاز مي شود و تا ساعت 12 ادامه خواهد داشت و هماهنگي هاي لازم براي اعزام شهروندان به اين بوستان به‌عمل آمده است.

به گفته معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 22، همزمان با برپايي 2 همايش بزرگ نامبرده، افزون بر توزيع تيشرت ورزشي ميان تمامي شرکت کنندگان، مسابقات طناب کشي، دارت، شطرنج و ... نيز براي آنان برگزار و به 10 نفر برگزيده،جوايزي اهدا خواهد شد.

نظر شما