دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۴
کد خبر: ۳۰۳۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵
فرهنگسراي مترو همزمان با فرارسيدن فصل زمستان اقدام به ثبت نام جديد کلاس‌هاي آموزشي كرده است . ضمن اينكه دوره‌هاي بازيگري صحنه، پانتوميم و نمايش بي‌کلام، خياباني، کارگرداني، نمايش عروسکي و کودک و موسيقي نمايش در مدرسه تئاتر واقع در ايستگاه شهيد بهشتي تدريس مي‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر،‌ آموزش در رشته‌هاي قرآني ( روخواني، روانخواني، حفظ و مفاهيم، تواشيح) هنرهاي تجسمي (طراحي، رنگ و روغن، گريم، خوشنويسي، معرق ساقه گندم)، هنرهاي خانگي (سفره آرايي، آشپزي سنتي، رژيمي، شيريني‌پزي) از جمله دوره‌هاي آموزشي در فرهنگسراي مترو است.


همچنين مسابقات كتابخواني و نقاشي، خلاصه‌ آموزش‌هاي قبل و بعد از ازدواج، سلامت در مترو با مشاركت هلال احمر، تورهاي متروگردي و آموزش دوره‌هاي انگليسي و رايانه از ديگر امكاناتي است كه در خانه‌هاي فرهنگ واقع در ايستگاه‌هاي مترو در نظر گرفته شده است.

هنرهاي نمايشي (طراحي شخصيت، عروسک گرداني، شناخت عروسک‌هاي نمايش، تربيت حس و حرکت، بداهه پردازي، کارگاه بازيگري، هنرهاي دستي(خياطي با الگو، کاموا بافي، طراحي فرش، قالي بافي، پتينه، شمع سازي)، آموزش گياهان آپارتماني و شطرنج از ديگر رشته‌هايي است كه در اين فصل آموزش داده مي‌شود.


مدرسه تئاتر در ايستگاه مترو شهيد بهشتي نيز با استفاده از اساتيد مجرب از جمله ياسر خاسب هنرمند جوان تئاتر که اجراهاي موفقي در داخل و خارج از کشور داشته به صورت فراگير و پايه‌اي به آموزش تئاتر شامل بازيگري صحنه، پانتوميم و نمايش بي کلام، خياباني، کارگرداني، نمايش عروسکي و کودک و موسيقي نمايش مي‌پردازد.

در حال حاضر سه ايستگاه شهيد بهشتي، گلبرگ و حسن‌آباد به خانه فرهنگ مجهز شده‌اند و سه مركز ديگر نيز در سال 90 با همكاري شركت مترو راه‌اندازي مي‌شود.

علاقمندان براي ثبت‌نام در اين دوره‌ها مي‌توانند به مراکز فرهنگي هنري مترو در ايستگاه‌هاي شهيد بهشتي، هفت تير، گلبرگ و حسن آباد مراجعه كنند.

نظر شما