سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۰
کد خبر: ۳۰۳۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 6 از اجراي 45 عنوان برنامه در فصل زمستان در اين منطقه خبر داد.

«رضا دوستعلي» در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: اين برنامه‌ها جزو برنامه‌هاي در اختيار و محلي محسوب مي‌شود و در راستاي اهداف سازمان فرهنگي هنري و طبق زمانبندي تا پايان زمستان اجرا مي‌شود.

رييس فرهنگسراي سرو با اشاره به برگزاري بسته‌برنامه‌هاي در نظر گرفته شده در سال جاري،‌ افزود: طبق تقسيم‌بندي فصلي بالغ بر 95 درصد برنامه‌هاي بسته‌برنامه‌اي در اين منطقه اجرا شده كه ركورد خوبي در منطقه 6 رقم خورده است.


وي اظهار داشت: تمامي برنامه‌ها با محوريت آپارتمان‌نشيني، رزق و روزي حلال، خانواده و اصلاح الگوي مصرف طراحي و در سطح محلات برگزار مي‌‌شود.


دوستعلي با اشاره به ويژه‌برنامه‌هاي دهه فجر گفت: منطقه 6 با مشاركت مديريت مناطق فرهنگي هنري 9، 5 و 10 به صورت متمركز غرفه‌هاي فرهنگي هنري را در مسير راهپيمايي 22 بهمن براي ارايه خدمات درخور شان به راهپيمايان داير مي‌كند.


به گفته رييس فرهنگسراي سرو، برپايي ايستگاه‌هايي مانند نقاشي، اورگامي و گريم همراه با اهدا هدايا و جوايزي متناسب با روز 22 بهمن و پيروزي انقلاب اسلامي در مسير راهپيمايي، برپايي ايستگاه‌هاي فرهنگي هنري همراه با نمايشگاه‌هاي كتاب با موضوعات انقلاب و دستاوردهاي آن و برپايي نگارگذر شامل عكس‌ها و اسنادي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي كه در منطقه 6 موجود است از ديگر برنامه‌هاي پيشنهادي است كه در مسير راهپيمايي در نظر گرفته شده است.

نظر شما