شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۶
کد خبر: ۳۰۴۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۲
«بيماري جهانگير شاه و جانشيني بلوتوس»
مدير روابط عمومي مجموعه تلويزيوني «قهوه تلخ» از قسمت يازدهم اين مجموعه در روز دوشنبه، بيستم دي ماه خبر داد.

وفا ملك زاده مدير روابط عمومي مجموعه قهوه تلخ به خبرنگار شهر گفت: توزيع اين سريال كه به احترام ماه محرم متوقف شده بود از اين هفته روز دوشنبه در تهران و شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.


وي در ادامه عنوان كرد: در اين قسمت شاهد هستيم كه بيماري جهانگير شاه باعث مي‌شود تا ديگر قادر به اداره دربار نباشد در نتيجه بلوتوس را طي حكمي جانشين خود اعلام مي‌كند. مستشار و بلوتوس تصميم مي‌گيرند كه سرو ساماني به اوضاع دربار بدهند كه قيصر الملوك خواهر بزرگ شاه وارد مي‌شود...


ملك زاده درباره پايان بازي بازيگران اين مجموعه گفت: نقش جهانگيرشاه كه محمدرضا هدايتي آن را ايفا مي‌كرد در اين مجموعه به پايان مي‌رسد همانطور كه پيش از اين بازي بيژن بنفشه خواه و آرام جعفري به دليل زمان قرار دادي كه بسته بودند، به اتمام رسيده بود.  


ساخت اين مجموعه با 34 بازيگر اصلي و گروهي شامل 200 نفر و با پيش توليد حدود پنج ماه براي طراحي و ساخت دکور و همچنين طراحي و دوخت لباس، از مهرماه سال 88 آغاز شده و حدود 6 ماه ديگر ادامه خواهد داشت.


سريال «قهوه تلخ» از 23 شهريورماه و با برنامه هر هفته سه قسمت در يک بسته، از طريق فروشگاه‌هاي معتبر سراسر کشور عرضه مي‌شود.

نظر شما