دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۱
کد خبر: ۳۰۸۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۱
نمايش «اتوبان» به نويسندگي و كارگرداني آشا محرابي و همكاري حميد آذرنگ از روز 19 دي ماه در سالن سايه اجرا مي‌شود. مدير توليد اين تئاتر معتقد است، تئاتر احتياج به حمايت دولت دارد و بايد توجه ويژه‌اي به اين هنر شود.

علي زارعي در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: نمايش «اتوبان» به كارگرداني آشا محرابي تاكنون با استقبال خوبي از سوي هنرمندان روبرو شد و هنرمنداني همچون ويشكا آسايش و آنا همتي و جمعي ديگر از هنرمندان از اين تئاتر ديدن كرده‌اند.


وي در ادامه عنوان كرد: «اتوبان» را مي‌توان يك كار متفاوت در كارهاي محرابي به حساب آورد. او پيش از اين بازيگري در تئاتر را تجربه كرده‌ بود.


زارعي درباره داستان اين نمايش گفت: تمام اتفاقات اين نمايشنامه در اتوباني رخ مي‌دهد و تماشاگر با انواع رفتارهاي نامتعارف از قشرهاي مختلف جامعه توسط زنان و مردان آشنا مي‌شود.


زارعي در ادامه بيان كرد: اين نمايش كاري از گروه‌ «آقالو» است و عوامل نويسنده آن شامل آشا محرابي و حميد آذرنگ هستند. نيما رئيسي، مهران رنجبر، پريسا مقتدي، ، مهرخ افضلي، مرضيه صدرايي در اين نمايش ايفاي نقش مي‌کنند.  


وي با اشاره به حضور آشا محرابي براي بازي در اين نمايش گفت: قرار بود، محرابي نقشي را در اين نمايش ايفا كند كه اين اتفاق نيافتاد و نيز حميد آذرنگ با داشتن تئاتري به نام «كسوف» تنها در نوشتن نمايشنامه «اتوبان» با محرابي همكاري كرد.


زارعي درباره حمايت‌هاي دولتي از اين هنر گفت: تئاتر احتياج به حمايت دولت دارد و بايد توجه ويژه‌اي به اين هنر شود چرا كه اگر دلسوزي مسئولان و مديران تئاتر نباشد، هنر تئاتر را از دست خواهيم داد.  



نمايش«اتوبان» هر روز به جزء شنبه‌ها ساعت 19:30 در سالن سايه مجموعه تئاترشهر به روي صحنه مي‌رود.  



عوامل اين نمايش عبارتند از، برنامه ريز، مدير توليد و دستيار کارگردان:علي زارعي، طراح لباس:شبنم روزبهانه،طراح صحنه:مجيد حمزه، دستيار طراح صحنه:احمد لشيني، افکت و موسيقي:فرشاد آذرنيا،مدير تدارکات:عليرضا رجبي، آنونس و تيزر:عليرضا احمدي، عکس:کورش سروش، طراح فيلم:رضا حامدي خواه، منشي صحنه:داريوش اسقايي، طراح گريم:سارا اسکندري، طراح پوستر و بروشور:امير رجبي

نظر شما