دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۴
کد خبر: ۳۰۸۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۷
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يک از ارگانها، سازمانها، مراکز اداري ،نظامي و مدارس در خواست کردبا توجه به فصل بارش، ميزان مورد نياز شن مخصوص خود را به نواحي دهگانه شهرداري منطقه يک اعلام کنند.

به گزارش«شهر» به نقل ار روابط عمومي شهرداري منطقه يک، مجيد نوربخش با بيان مطلب فوق اظهار داشت: طبق هماهنگي هاي انجام شده بين شهرداران نواحي و اداره برف روبي و کنترل معابر شهرداري منطقه يک، کيسه هاي شن مخصوص مورد نياز طبق درخواست مراکز به آنها تحويل داده مي شود.

 

معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يک تصريح کرد: در اين طرح مراکز و مدارسي که در معابر اصلي و يا شيب دار منطقه قرار دارند در اولويت هستند.

 

وي از آمادگي شهرداري منطقه يک براي استقبال از فصل سرما خبر داد و گفت: کيسه هاي شن مخصوص در سه رنگ سفيد ويژه شهروندان، زرد مخصوص استفاده در معابر و قرمز رنگ به منظور پخش در بزرگراه ها در نظر گرفته شده است.

 

نوربخش همچنين با اعلام استقرار 13سايت به منظور ارائه خدمات به شهروندان در هنگام بارندگي در اين منطقه افزود: 10 سايت در نواحي دهگانه شهرداري و 3 سايت در بزرگراه هاي شهيد بابائي- آيت الله صدر، شهيد مدرس- شهيد چمران و ارتش به عنوان شريان هاي اصلي منطقه به منظور رفاه حال شهروندان و رانندگان به هنگام بارش برف و باران در نظر گرفته شده است.

نظر شما