دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۴
کد خبر: ۳۰۸۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۳
مديرعامل سازمان زيباسازي خبر داد:
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران با بيان اين‌كه 110 تلويزيون در سطح شهر تهران وجود دارد از همکاري با بخش خصوصي در حوزه ديجيتال در تهران و شبكه‌اي كردن تلويزيون‌هاي شهري در آينده نزديك خبر داد.

دکتر سيد محمدجواد شوشتري، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» در مورد تلويزيون‌‌هاي شهري گفت: در حال حاضر 110تلويزيون در سطح شهر تهران وجود دارد كه در تلاش هستيم آنها را ساماندهي كنيم.

 

وي با بيان اين‌كه بيش‌تر اين تلويزيون‌ها در اختيار بخش خصوصي است،  گفت: در اين راستا جلسات مشتركي برگزار و تذكرات لازم نيز ارائه شده است، البته آيين‌نامه‌اي هم در اين زمينه در حال تنظيم است كه پس از تدوين، ابلاغ مي‌شود.

مکان‌يابي، طرح و اندازه سازه و تلويزيون، مشخصات اجرايي از جمله چگونگي نصب، ارتباط و تناسب با محيط و جلوگيري از اغتشاش بصري و نوري، ايمني، تعمير و نگهداري و كنترل محتواي تصاوير و آگهي‌هاي نمايشي از مواردي است كه در اين آيين‌نامه مدنظر قرار مي گيرد.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران ادامه داد: هم چنين با همكاري بخش خصوصي يك كار ويژه در بخش ديجيتال در تهران در حال انجام است، ضمن اين‌كه شبكه‌اي كردن تلويزيون‌هاي شهري از ديگر برنامه‌هاي سازمان زيباسازي شهرداري تهران است كه در آينده نزديك اجرايي مي‌شود.

نظر شما