يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۷
کد خبر: ۳۰۹۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۱
مديريت مراكز فرهنگي هنري منطقه 18 برگزار مي‌كند
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 18 از برپايي غرفه‌هاي فرهنگي هنري در مسير راهپيمايي 22 بهمن خبر داد و گفت: در اين غرفه‌ها خدمات فرهنگي در حوزه انقلاب اسلامي و آخرين توليدات و محصولات فرهنگي مراكز سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران ارايه مي‌شود.

«سعيد زكي‌لو» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: اجراي نمايش قصه‌هاي انقلاب و مسابقات حضوري و اهداي جوايز براي كودكان و نوجوانان از ديگر برنامه‌هايي است كه در اين غرفه‌ها صورت مي‌گيرد.

رييس فرهنگسراي خاتم افزود: سلسله نشست‌هاي تربيت فرزند با عنوان «فرزند ما چه انتظاراتي از ما دارد» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين غياث و دكتر طاهري متخصص تعليم و تربيت طي چهار جلسه در اين فرهنگسرا برگزار مي‌شود. اولين جلسه روز چهارشنبه گذشته با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد ضمن اينكه جلسات بعدي در طول ماه‌هاي بهمن و اسفند برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به برگزاري محافل انس با قرآن در اين فرهنگسرا، تصريح كرد: جلسات ويژه تخصصي صوت و لحن نيز با حضور استاد حاج سعيد طوسي براي قاريان ممتاز به صورت ماهانه در مجتمع مختار سليماني در نظر گرفته شده است.

به گفته زكي‌لو، رونمايي از كتاب ترجمه منظوم نهج‌الفصاحه از محمود رزاقي (شاعر) از برنامه‌هايي است كه در هفته وحدت انجام مي‌شود.

نظر شما