دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۱
کد خبر: ۳۱۱۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۶
حسين رباني غريبي دبير هفتمين جشنواره بين المللي فيلم 100 امروز به همراه بهنام بهادري مدير كميته بين الملل و علي تهراني مقدم مشاور ارشد دبير جشنواره و عضو شوراي راهبردي جشنواره فيلم 100اين جشنواره عازم كشورهاي سوريه و لبنان شدند.

به گزارش شهر، حسين رباني غريبي در گفت و گو با ستاد خبري جشنواره فيلم 100 با اعلام اين خبر گفت: در اين سفر با وزير ارشاد سوريه،رئيس بنياد سينمايي و مسئولين سينمايي و اتحاديه هاي فيلمسازي شامل تهيه كنندگان و كارگردانان كشور سوريه و در لبنان با عبداله قصيرديدار رئيس شبكه المنار و دست اندركاران سينمايي حزب اله لبنان ديدار خواهيم داشت.


رباني در ادامه با بيان اينكه در اين دوره جشنواره بخش ويژه با نام «مقاومت و پايداري اسلامي» خواهيم داشت گفت: اين بخش اختصاص به هنرمندان و سينماگران جوان كشورهاي حامي مقاومت اسلامي دارد و با حضور در اين بخش با ديگر شركت كنندگان در جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.


دبير اين جشنواره در ادامه گفت: برگزاري كارگاه 3روزه فيلمسازي براي دانشجويان و فيلمسازان اين كشورها و همچنين سخنراني در دانشگاه «سينما و تئاتر سوريه» با موضوع آشنايي با توليد فيلم 100ثانيه اي از اهداف ديگر اين سفر است.


رباني گفت: رايزني‌هاي فرهنگي سفر سوريه توسط «غسان كلاس» رايزن فرهنگي مستقر در جمهوري اسلامي ايران صورت پذيرفته است.


هفتمين جشنواره بين المللي فيلم 100 ثانيه اي با شعار سينماي اخلاق به همت حوزه هنري استان تهران و با مشاركت جمعيت هلال احمر، معاونت اجتماعي وزارت كشور، معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ،شبكه سوم سيما و سازمان ملي جوانان در اسفند ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

نظر شما