يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۳
کد خبر: ۳۱۲۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵
از سوي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران صورت مي‌گيرد/
نوجوانان و جوانان حامي ملت فلسطين صبح امروز از سوي موسسه تهران گشت از فرهنگسراي ملل ديدار كردند. اين گروه حامي صلح، امروز ميهمان سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران است و ديدارهايي ديگر را از مراكز فرهنگي خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شهر، عليرضا زندوكيلي رييس فرهنگسراي ملل در ديدار با دانش‌آموزان و دانشجويان حامي ملت فلسطين با بيان اينكه اين تور با محوريت انقلاب و تاثيرگذاري پايتخت در زمان فعلي و ايران در زمان رژيم گذشته گفت: مبناي تحول در نظام‌هاي ارزشي اصل الهي‌محور بودن آنهاست چون تحولات زيادي تاكنون در دنيا رخ داده است ولي پايه و بنيان اين تغييرات نه تنها الهي محور نبوده بلكه در راستاي دين‌زدايي نيز بوده است.


وي با اشاره به فرمايشات بزرگان از جمله رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر شبيخون و هجمه فرهنگي را به راحتي پشت سر نگذاريم افزود: ولي اين نكته متاسفانه از نظر اصحاب رسانه و هنر دور است و خيلي از نهضت‌هاي دنيا اين آگاهي را ندارند.


مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 1 اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران بر مبناي اصول و ارزش‌هاي الهي شكل گرفت و با نهضت‌هاي ديگر كاملا متفاوت است.


به گزارش خبرنگار شهر، اولين همايش اتحاديه بين‌المللي نوجوانان و جوانان حامي ملت فلسطين با حضور 30 كشور جهان مانند ايران، برزيل، اروگوئه، كانادا، فلسطين، لبنان، پاكستان، اندونزي، تركيه، افغانستان، بوسني و غيره از 26 دي ماه در تهران آغاز شد و تا 30 دي ماه ادامه دارد.


اين همايش روز گذشته با سخنراني وزير آموزش و پرورش در سالن سوره حوزه هنري آغاز شد و اساسنامه اتحاديه بررسي و به تاييد شركت‌كنندگان رسيد.


مراسم اختتاميه اجلاس و همايش غزه نماد مقاومت فردا 29 دي ماه در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار مي‌شود.


سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران امروز ميزبان تعدادي از دانشجويان و دانش‌آموزان اين همايش است كه در قالب تور تهران گردي از سوي موسسه تهران گشت پس از بازديد از فرهنگسراي ملل به مجموعه فرهنگي هنري سعدآباد، جماران و برج ميلاد اعزام مي‌شوند.

نظر شما