دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۹
کد خبر: ۳۱۶۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۸
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 9 خبر داد
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 9 از ويژه‌برنامه‌هاي دهه فجر انقلاب اسلامي خبر داد و گفت: توليد پازل برج آزادي، توليد فلش‌كارت و تنديس نماد انقلاب اسلامي و توزيع كالاي فرهنگي با عنوان «فجر 32» در سطح منطقه 9 در ايام پيروزي انقلاب اسلامي صورت مي‌گيرد.

«عقيل منصوري» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به تور بازديد از برج آزادي از سوي فرهنگسراي كار گفت: اين برنامه به منظور افزايش آشنايي با فلسفه و ماهيت انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود و قصد داريم دانش‌آموزان را با روشي نمادين با وقايع انقلاب اسلامي اشنا کنيم. وي افزود: اين برنامه با مشارکت شهرداري منطقه و مديريت برج ازادي از 14 تا 21 بهمن برگزار مي‌شود.


منصوري از آموزش رايگان با روش قصه‌گويي ويژه خردسالان 4تا6 سال خبر داد و اظهار داشت: همچنين فرهنگسراي کار با مشارکت تشکل‌هاي مردمي برنامه‌اي را با عنوان ميثاق با امام (ره) برگزار مي‌کند. در اين برنامه كه به منظور تجليل و ميثاق با بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و با حضور تشکل‌ها و کانون‌هاي مردمي منطقه 9 برگزار مي‌شود اعضاي کانون‌ها و دبيران و شهروندان با اتوبوس به حرم امام (ره) اعزام خواهند شد.


به گفته رييس فرهنگسراي كار، خانه فرهنگ پرواز وابسته به مديريت مراكز فرهنگي هنري اين منطقه مسابقه پيامک دستاوردهاي انقلاب اسلامي را برگزار مي‌کند. اين برنامه به منظور شناخت مردم در زمينه دستاوردهاي انقلاب اسلامي و مقابله با ترويج ناکارآمدي نظام اسلامي طراحي شده است. در اين برنامه به کاملترين و جالبترين پيامك هدايايي به رسم يادبود اهدا مي‌‌شود.


منصوري در پايان گفت: خانه فرهنگ شمشيري نيز برنامه بازديد از موزه عبرت را در ايام دهه فجر برگزار مي‌کند در اين برنامه علاقمندان با بازديد از موزه عبرت با زندان مخوف اشنا مي‌شوند. اين برنامه 16 تا 20 بهمن برگزار خواهد شد.



نظر شما