شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۲
کد خبر: ۳۱۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۹
يک قاچاقچي موادمخدر به نام « زهرا بهرامي » فرزند علي به اتهام فروش و نگهداري مواد مخدر، سحرگاه امروز (شنبه) به دار مجازات آويخته شد.

به گزارش شهر به نقل از دادسراي عمومي و انقلاب تهران، محکوم عليه ياد شده عضو يک باند بين المللي ترانزيت مواد مخدر بود که با همکاري رابط هلندي خود، ‌از آن کشور کوکائين به ايران قاچاق مي کرد و به واسطه مشارکت با اين باند،‌ در دو مرحله کوکائين به داخل کشور منتقل و توزيع شده بود.

 

اين فرد که پيشتر به اتهام ارتکاب جرائم امنيتي دستگير شده بود،‌ 450 گرم کوکائين و 420 گرم ترياک نيز کشف و در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد وي 150 گرم کوکائين نيز به فروش رسانده است.

 

در پي تکميل تحقيقات و صدور کيفرخواست،‌ پرونده زهرا بهرامي به دادگاه انقلاب اسلامي تهران ارسال و جلسه دادگاه با حضور نماينده دادستان و وکيل محکوم عليه تشکيل و پس از رسيدگي،‌ نامبرده به اتهام نگه داري 450 گرم کوکائين و مشارکت در فروش 150 گرم کوکائين به اعدام و مصادره اموال و در مورد نگه داري 420 گرم ترياک به پرداخت چهارده ميليون ريال جزاي نقدي و تحمل هفتاد ضربه شلاق محکوم شد که راي صادره مورد تائيد دادستان کل کشور نيز قرار گرفت.

نظر شما