يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۸
کد خبر: ۳۱۸۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵
شهردار منطقه 9 از اجراي بيش از 50 عنوان برنامه ويژه ايام دهه فجر در غرب تهران خبر داد.

به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 9، عليرضا جعفري ضمن اعلام اين مطلب گفت: همزمان با ايام دهه مبارک فجر و بهمن ماه، چهار دسته برنامه با عنوان برنامه هاي عمومي، ويژه ، ستادي و برنامه هاي نواحي در سطح منطقه 9 از سوي اين معاونت و با مشارکت مراکز فرهنگي برگزار مي شود.

او افزود: برنامه هاي عمومي شامل، نواختن زنگ انقلاب در ساعت 10 صبح 12 بهمن ماه در مدارس سطح منطقه، غبار روبي از مزار شهداي انقلاب، استقبال نمادين از ورود امام خميني در 12 بهمن ماه از مسير فرودگاه مهر آباد تا بهشت زهرا و برگزاري مراسم در 10 مسجد که در ايام صفر به صورت عزاداري و پس از آن به صورت جشن است.

شهردار منطقه 9 تصريح کرد: برپايي سن در مقابل ساختمان اصلي شهرداري منطقه 9 به منظور برگزاري جشن روز 22 بهمن ماه، نصب 5 LED در نقاط مختلف منطقه جهت نمايش راهپيمايي باشکوه روز 22 بهمن و پخش سخنراني اين روز، برپايي 10 غرفه عکاسي، نقاشي، کارآفريني و سلامت، تجليل از خانواده شهداي انقلاب و برپايي جشن در روز نيروي هوايي در دانشگاه شهيد ستاري از جمله برنامه هاي ويژه اين معاونت است.

جعفري خاطر نشان کرد: اجراي برنامه هايي از قبيل ترسيم نقاشي 32 متري با موضوع انقلاب، برپايي تورهاي سياحتي که شامل بازديد از کاخ نياوران و باغ موزه دفاع مقدس است، برگزاري مسابقات فرهنگي و هنري، برپايي جشنواره آذين بندي و انتخاب بهترين مدرسه از جمله فعاليت هاي نواحي در اين ايام است.

او با اشاره به اين مطلب که در کنار اين فعاليت ها نمايشگاهي با موضوع انقلاب نيز برپا مي شود گفت: در اين نمايشگاه محصولات فرهنگي شامل سي دي، بروشور، کتاب و بسته هاي فرهنگي متشکل از سي دي و کتاب به نمايش گذاشته مي شود و همچنين به تعداد 30 هزار از اين محصولات نيز در اين ايام در بين شهروندان توزيع مي شود.

او اظهار داشت: همچنين برگزاري مسابقات ورزشي در سطح مدارس، مساجد و بوستان ها نيز از ديگر برنامه شاد اين ايام است که جهت هر چه با شکوه برگزار شدن اين ايام اجرا مي شود.


شهردار منطقه 9 افزود: منطقه 9 يکي از مناطقي است که به دليل وجود ميدان آزادي و فرودگاه مهر آباد، در ايام پيروزي انقلاب شاهد لحظه به لحظه دلاوري هاي مردان غيور بود و ما نيز در تلاش هستيم اين ايام را هميشه زنده نگه داريم.

نظر شما