پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۸
کد خبر: ۳۱۸۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۹
اكران فيلم «خانه پدري» به كارگرداني كيانوش عياري در هاله‌اي از ابهام براي حضور در جشنواره فيلم فجر است.
به گزارش خبرنگار شهر، نمايش اين فيلم كه روزهاي پاياني ساخت موسيقي را توسط بهزاد عبدي مي‌گذراند در جشنواره فيلم فجر در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.
ناصر سهرابي مدير رسانه‌اي اين فيلم عنوان كرد: «خانه پدري» مشكلي براي اكران ندارد و نيز پروانه نمايش را هم دريافت كرده است.
وي در ادامه گفت: امروز در يكي از روزنامه‌ها خبري مبني بر حضور نمايش فيلم‌هاي «خانه پدر» (كيانوش عياري)، «زندگي با چشمان بسته»(رسول صدرعاملي) و «سعادت آباد» مازيار ميري در جشنواره فيلم فجر به چاپ رسيده بود اما هنوز به طور رسمي كارگردان و عوامل فيلم خبري از حضور فيلم در جشنواره را ندارند. 

در همين حال طي تماسي با عليرضا سجادپور مدير اداره نظارت و ارزشيابي در گفتگو با شهر عنوان شد: تكليف اين فيلم‌ها هنوز مشخص نشده و به زودي شورا و بنياد سينماي فارابي براي حضور اين فيلم‌ها در جشنواره تصميم خواهند گرفت.
شب گذشته در برنامه تلويزيوني هفت نيز در ليست اعلام شده فيلم‌هاي بخش مسابقه سينماي ايران هم «خانه پدري» و چند فيلم ديگر خوانده نشد.
تدوين «خانه پدري» توسط عياري به پايان رسيد و نيز موسيقي  اين فيلم  در كشور اوكراين همچنان در حال ساخت است.
«خانه پدري» يازدهمين فيلم بلند سينمايي كيانوش عياري داستاني اجتماعي دارد كه وقايع آن از 1310 آغاز مي‌شود و تا امروز ادامه مي‌يابد.

مهدي هاشمي، شهاب حسيني، مهران رجبي، ناصر هاشمي، مينا ساداتي، نازنين فراهاني، حسين فلاح از جمله بازيگران اين اثر سينمايي هستند.  

عياري كارگرداني آثار سينمايي از جمله «شبح كژدم»، «روز باشكوه»، «دو نيمه سيب»، «بودن يا نبودن» را در كارنامه هنري خود دارد.

نظر شما