يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۲
کد خبر: ۳۱۸۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۸
به مناسبت 32 سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي بنيانگذار انقلاب، پرسنل شهرداري منطقه 8 مسير شهرداري تا حرم امام راحل را با دوچرخه ركاب مي‌زنند.

به گزارش خبرنگار«شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه8، كوروش مرتضوي مشاور شهردار منطقه با اعلام اين مطلب گفت: همزمان با فرارسيدن ايام مبارك دهه فجر، تور تهران گردي 15 بهمن جاري به مقصد حرم مطهر امام خميني (ره) با حضور شهروندان برگزار مي‌شود.

او با اشاره به طرح دوچرخه سواري در شرق تهران گفت: همزمان با فرا رسيدن يوم‌ا... 22 بهمن، 200 دستگاه دوچرخه به خانه‌هاي دوچرخه سطح منطقه تحويل داده مي‌شود.

مرتضوي با تاكيد بر گسترش خانه‌هاي دوچرخه در منطقه 8 افزود: با توجه به استقبال شهروندان، اين برنامه تا پايان سال جاري در دستور كار قرار دارد.

او گفت: اميدوارم با افزايش خانه‌هاي دوچرخه در شرق تهران، امكان استفاده از اين وسيله پاك براي تمامي شهروندان فراهم شود.

مشاور شهردار منطقه هشت افزود: اگر ما بتوانيم تنها 10 درصد از حمل و نقل درون شهري را در 3 ساعت از زمان پيك به عهده دوچرخه بگذاريم، سالانه سهم قابل توجهي در زمينه سوخت صرفه‌جويي مي‌شود.

او با اشاره به استقبال شهروندان از طرح دوچرخه سواري در منطقه هشت گفت: در حال حاضر شهروندان شرق تهران علاوه بر استفاده از دوچرخه‌هاي شهرداري، از دوچرخه‌هاي خود نيز در مسيرهاي مشخص شده استفاده مي‌كنند.

 

نظر شما