سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۹۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۶
از سوي فرهنگسراي سرو صورت مي‌گيرد/
دهمين اجراي نمايش عاشورايي «پس از واقعه» به نويسندگي و كارگرداني حفيظ ‌الله رفيعي، به جامعه عكاسان تئاتر اختصاص دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي سرو، سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ماه جاري، نمايش «پس از واقعه» در سالن اصلي تالار مولوي، رأس ساعت 18 و 45 دقيقه ميزبان عكاسان تئاتر خواهد بود و آنها مجازند با حضور در اين اجراي ويژه به عكاسي از اين نمايش عاشورايي بپردازند.


در اين اجرا، عكاسان خبرگزاري‌ها، سايت‌هاي دولتي و خصوصي، روزنامه‌ها و مجلات فرهنگي،هنري و خبري با حضور در تالار مولوي از اجراي نمايش مذهبي «پس از واقعه» به عكاسي خواهند پرداخت و عكس‌هاي آنان در گالري و نمايشگاهي مجازي كه توسط آژانس عکس خبري (دوربين.نت) با همکاري فرهنگ سراي سرو ، برگزار خواهد شد، در معرض نمايش و ديد علاقه‌مندان قرار مي‌گيرند.


نمايش «پس از واقعه» به داستان زندگي هنده همسر يزيد و درگيري‌هاي او با يزيد پس از واقعه عاشورا مي‌پردازد. در اين نمايش شيوا ابراهيمي، خسرو شهراز، آيدا کيخايي، يعقوب صباحي، آذر سماواتي، مهدي صباغي و گيتي قاسمي به ايفاي نقش مي‌پردازند.


حميدرضا نعيمي مشاور کارگردان اين نمايش است و رضا مهدي‌زاده طراحي صحنه و الهام شعباني طراحي لباس نمايش «پس از واقعه» را انجام داده‌اند. «پس از واقعه» هر روز غير از شنبه‌ها ساعت 18:45 در سالن اصلي تالار مولوي اجرا مي‌شود.


عکاسان براي ثبت نام و حضور در اين مراسم مي‌توانند با روابط عمومي فرهنگسراي سرو به شماره تلفن هاي 88799154 ويا 8-88786276 تماس بگيرند.

نظر شما