دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۰
کد خبر: ۳۲۰۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۰
شهردار منطقه 4 رضايتمندي شهروندان را از مهمتري دغدغه هاي مديريت شهري عنوان کرد و گفت: عملکرد دفاتر خدمات الکترونيک شهر به طور مستمر ارزيابي خواهد شد تا رضايت 100 درصدي شهروندان فراهم شود.

 به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4،حسن کريميان در اولين نشست مشترک با مسوولان دفاتر خدمات الکرونيک که با حضور قائم مقام منطقه، مسوولين ادارات شهرسازي نواحي و کارشناسان حوزه معاونت شهرسازي و معماري برگزار شد با بيان اين مطلب گفت: ضرورت شکل گيري دفاتر خدمات الکترونيک شهر در کلانشهر تهران کاهش ترددهاي درون شهري، ارايه خدمات بهتر به شهروندان و بالطبع افزايش رضايتمندي مراجعان به حوزه هاي مختلف است.

او افزود: توقعاتي که شهروندان از مديران شهري دارند به حق بوده و شايسته است به نحوي برنامه ريزي شود تا بر اساس نياز شهروندان و فلسفه وجودي دفاتر خدمات الکترونيک شهر به درخواست آنان رسيدگي شود.

شهردار منطقه 4 جلوگيري از بلاتکليفي و اتلاف وقت شهروندان را يکي از مهمترين دغدغه هاي مديريت شهري در 5 سال اخير عنوان کرد و گفت: دفاتر خدمات الکترونيک شهر بايد با همدلي و مشارکت جدي با ادارات شهرسازي و کارشناسان اين معاونت تلاش نمايند تا ضمن کسب رضايت شهروندان از اتلاف وقت آنان جلوگيري شود.

او ارايه روشي خاص براي ارزيابي دفاتر خدمات الکترونيک را از راهکارهاي اساسي بهبود عملکرد اين دفاتر عنوان کرد و گفت: ارزيابي روش کار، گردش کار و ميزان رضايتمندي شهروندان از مکانيزم ارزيابي عملکرد دفاتر است و به زودي اجرا مي شود.

کريميان اضافه کرد: به منظور ارتقاء بهره وري دفاتر خدمات الکترونيک شهر، دفاتري که عملکرد مطلوب، بيشترين بازدهي و بيشترين رضايتمندي را حاصل نمايند تشويق مي شوند و دفاتري هم که عملکرد معکوس داشته باشند با هماهنگي مرکز سلب امتياز خواهند شد.

شهردار منطقه 4 گفت: مصوبات شوراي معماري و يا بخشنامه هاي مربوط به حوزه شهرسازي بايد به طور مستمر به اطلاع دفاتر خدمات الکترونيک رسانده شود تا اين دفاتر نيز بتوانند پاسخگوي مراجعين باشند.

در ادامه نشست نيز مهندس حسين مرادي قائم مقام شهردار تشکيل کارگروه هاي تخصصي را از مهمترين اقدامات راهبردي منطقه در جهت ارتقاء ميزان بهره وري دفاتر خدمات الکترونيک عنوان کرد و گفت: تشکيل کارگروهي براي ارزيابي عملکرد اين دفاتر و رفع مشکلات موجود در حوزه شهرسازي و تعيين تکليف وضعيت تثبيت تجاري ها مي تواند راهگشاي بسياري از مشکلات منطقه در بحث ساخت و سازها باشد.

او افزود: هم اکنون ساماندهي اين دفاتر در دستور کار قرار دارد و تلاش مي کنيم رضايت کامل مراجعين به ساختمان هاي ستادي منطقه بويژه اين دفاتر را فراهم نماييم./ن

نظر شما