سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۲
کد خبر: ۳۲۰۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴
به مناسبت سي و دومين سال پيروزي انقلاب اسلامي 32 برنامه فرهنگي از سوي معاونت اجتماعي فرهنگي شهرداري منطقه 20 به اجرا در مي آيد.

به گزارش‌شهر و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه‌20، معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري منطقه با اشاره به اين خبر گفت: امسال برنامه هاي گراميداشت سي و دومين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي شهرداري در راستاي پيشرفت و عدالت در پرتو همت مضاعف و کار مضاعف برگزار مي‌شود به همين منظور در روز 12 بهمن به منظور تجديد ميثاق با آرمان‌هاي رهبر کبير انقلاب ، مراسم اهداي تاج گل به مرقد مطهر ايشان با حضور شهردار و کارکنان و بسيجيان شهرداري منطقه صورت مي‌گيرد.

او ادامه داد: همچنين به منظور ارائه خدمات فرهنگي به شرکت کنندگان در مراسم ايستگاه فرهنگي، در قطعه جايگاه جلوس حضرت امام (ره) در بهشت زهرا جانمايي مي‌شود و با توزيع گل در ميان مردم اين جايگاه تاريخي گلباران مي‌شود.


غفوري خاطر نشان کرد: در اين دهه مسابقات و نمايشگاه‌هايي با موضوعات مختلف فرهنگي در سطح نواحي و منطقه برگزار مي شود.


گفتني است در اين ايام 9 غرفه فرهنگي در نقاط مختلف منطقه مستقر مي‌شود که با توزيع اقلام فرهنگي و بروشورهاي مرتبط با دهه فجر اين ايام را گرامي مي‌دارند.


غفوري در ادامه از برپايي 7 نمايشگاه کتاب در نواحي هفتگانه خبر داد و گفت: نمايشگاه بزرگي نيز با عنوان «از نهضت حسيني (ع) تا نهضت خميني (ره)» به مدت سه روز در مجموعه فرهنگي وليعصر برگزار مي‌شود. گفتني است به منظور آشنايي نسل جوان با دست‌نوشته‌ها و شعارهاي دوران انقلاب نمايشگاهي نيز با عنوان خوشنويسي فجر انقلاب با حضور هنرمندان منطقه در مرکز ري شناسي برپا مي‌شود.


معاون اجتماعي شهردارتهران اظهار داشت: در ايام دهه‌فجر ديدار با خانواده گرانقدر شهداي 8 سال دفاع مقدس و انقلاب در راس برنامه هاي اين حوزه قرار دارد.


نظر شما