دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۴
کد خبر: ۳۲۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۹
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 15 از برگزاري برنامه‌هاي متنوع به مناسبت سي و دومين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران در اين منطقه خبر داد.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15 ، ابولفضل رفيع معاون امور اجتماعي و فرهنگي اين منطقه گفت: ويژه برنامه هاي امسال به جهت مصادف شدن با ايام عزاداري 28 و 30 صفر ، رنگ و بوي مذهبي به خود گرفته و در اين ارتباط برگزاري سوگواره پيامبر مهرباني و تنها ترين سردار به مناسبت رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) در هشت مسجد در نواحي سطح محدوده، چاپ و نصب بنرهاي تبليغاتي با عنوان نسيم رضوي به مناسبت شهادت امام رضا(ع) و برگزاري مراسم سوگواري به مناسبت شهادت امام حسن عسگري (ع) در مساجد نواحي هشتگانه سطح محدوده از جمله برنامه هاي اجرايي است.


او با تاکيد بر نکوداشت مفاخر انقلاب اسلامي افزود: تجليل از خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگر انقلاب اسلامي در مساجد سطح محدوده، ميهماني لاله ها و غبارروبي مزار شهدا، برنامه تجليل از مفاخر فرهنگي وهنرمندان منطقه، برگزاري شب شعر خاطره، برگزاري همايش انقلاب آسماني در سراي محلات، برپايي اردوي گردشگري و برگزاري ويژه برنامه‌هايي در سراي محلات سطح محدوده با موضوع مقايسه تطبيقي سه دهه انقلاب، تهران و ايران در يک نگاه از ويژه برنامه‌هاي ايام دهه فجر است.


معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه با اشاره به برگزاري نمايشگاه کتاب در منطقه ياد آور شد: اين نمايشگاه تحت عنوان «تجلي خورشيد و تفکر عاشورايي انقلاب اسلامي» در سطح نواحي هشت گانه منطقه داير شده و هم‌چنين فراخوان فرهنگي مسابقات مقاله نويسي، شعر، گرافيک، نقاشي، خاطره‌نويسي، وبلاگ‌نويسي، دل‌نوشته و خوشنويسي در محلات بيست‌گانه سطح محدوده به‌عمل آمده است.


او در ادامه به‌برگزاري مسابقات ورزشي به‌همين مناسبت اشاره خاطر نشان كرد: برگزاري مسابقه دوي 2000 نفري رهروان ولايت در تاريخ 17 بهمن ماه در ميدان ثامن الحجج (آقانور) و برگزاري مسابقات ورزشي ويژه بانوان و آقايان تحت عنوان جام انقلاب از جمله برنامهه اي ورزشي است که به مناسبت اين دهه برگزار خواهد شد.


رفيع افزود: با توجه به پهنه‌بندي صورت گرفته در روز 22 بهمن ايستگاه فرهنگي با مشارکت منطقه 19 در ميدان فردوسي داير مي شود و پوسترها و محصولات فرهنگي در اين ايستگاه توزيع مي‌شود.


شايان ذکر است، حضور در مساجد و بازديد از خانواده معظم شهدا و جانبازان و تجديد ميثاق با آرمان هاي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي ايران (ره) از ديگر برنامه اين معاونت به مناسبت سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران است.

نظر شما