شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۳
کد خبر: ۳۲۱۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۸
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي از عموم امت حزب‌الله و شهيدپرور ايران اسلامي دعوت كرد تا با حضور در ويژه مراسم ميهماني لاله‌ها بار ديگر با آرمان‌هاي والاي شهيدان گلگون انقلاب اسلامي تجديد عهد كنند.

به گزارش شهر،شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي از عموم امت حزب‌الله و شهيدپرور ايران اسلامي دعوت كرد تا با حضور در ويژه مراسم ميهماني لاله‌ها كه فردا چهاردهم بهمن‌ماه در اولين پنج‌شنبه از ايام‌الله دهه‌ فجر برگزار مي‌شود، بار ديگر با آرمان‌هاي والاي شهيدان گلگون انقلاب اسلامي تجديد عهد كنند.

 

بر پايه اين گزارش به نقل از كميته ارتباطات و اطلاع‌رساني ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي، ويژه مراسم "ميهماني لاله‌‌ها " به منظور تقدير و تجليل از مقام شامخ و رفيع شهداي انقلاب اسلامي و نكوداشت و گراميداشت نام و خاطره و پيام شهيدان والامقام ، همراه با غبارروبي و عطرافشاني، گلباران و شست‌وشوي مزار شهدا و با حضور خانواده‌هاي معظم شهيدان، ايثارگران، جانبازان، آزادگان و عموم امت سرافراز و شهيد پرور ايران اسلامي فردا پنج شنبه در بيش از 18 هزار گلزار شهدا در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

 

اين مراسم از ساعت 14:30 روز پنج شنبه 14 بهمن مقارن با سومين روز از ايام الله دهه فجر با نام انقلاب اسلامي ، ايمان، جهاد و شهادت " در گلزار شهداي بهشت زهراي تهران و با مركزيت سالن دعاي ندبه با حضور سران و مسئولان عالي‌رتبه كشوري و لشكري و با سخنراني رئيس‌سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار مي‌شود.

 

مراسم "ميهماني لاله‌ها "‌همچنين در گلزار شهداي اقليت‌هاي ديني در گورستان ارامنه واقع در ميدان افسريه، كليومتر 10 جاده خاوران جنب مركز شماره‌گذاري خودرو با حضور مقامات مذهبي اديان توحيدي (آشوري،‌ ارمني ، زرتشتي و كليمي) برگزار خواهد شد. همچنين در گلزار شهداي شهرستان مهاباد به عنوان نماد گلزار شهداي اهل تسنن و گلزار شهداي روستاي شم آباد سبزوار به عنوان نماد گلزار شهداي روستايي همراه به به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي بر مزار شهيدان مراسم ويژه‌اي برگزار مي‌شود.

 

برپايه اين گزارش، بالگردهاي نيروهاي مسلح در پايان اين مراسم، گلزار شهداي برخي از مراكز استان‌ها و شهرستان‌ها از جمله گلزار شهداي بهشت‌زهرا و قبرستان ارامنه تهران را گلباران مي‌كنند

نظر شما