سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۷
کد خبر: ۳۲۲۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۴
مديريت مراکز فرهنگي هنري منطقه 5، همزمان با سي و دومين فجر پيروزي انقلاب اسلامي، لوح فشرده «انقلاب اسلامي» را منتشر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5، اين لوح فشرده که مجموعه‌اي از 1000 تصوير با موضوع امام خميني، خاندان پهلوي، دهه فجر، گزارش تصويري دهه فجر، مبارزات و مطبوعات به همراه 21 جلد کتاب با موضوع انقلاب اسلامي، بيانات امام خميني، تاريخ و شناخت معارف انقلاب اسلامي و فايل صوتي را در برميگيرد، همزمان با سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي منتشر شد.


در اين لوح فشرده، معرفي شخصيت‌هاي انقلابي و مبارز که تاثير به سزايي در انقلاب داشته اند نيز ديده مي‌شود.


لوح فشرده انقلاب اسلامي با قيمت 4000 تومان بانک اطلاعاتي جامعي براي استفاده مربيان، دانش آموزان و دانش جويان به شمار مي‌رود.


علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به فرهنگسراي فردوس، واقع در ميدان صادقيه، بلوار فردوس، بعداز چهاراه مخابرات مراجعه كنند و يا تماس با شماره73- 44002269 اين لوح فشرده را تهيه كنند.


دنياي کودکانه در نگارخانه آفرينش نور

 نگارخانه آفرينش نور ، مجموعه اي از آثار هنري کودکان که در سال جاري توليد شده اند را در معرض ديد عموم قرار مي دهد.


نگارخانه آفرينش نور خانه فرهنگ نور ، نمايشگاه دنياي کودکانه را که شامل کليه آثار هنري ارائه شده توسط کودکان در سال 89 در مراکز فرهنگي هنري منطقه 5 است را از 23 بهمن برپا مي کند.


اين نمايشگاه که با هدف ايجاد انگيزه براي کودکان و همچنين افزايش احساس مسئوليت والدين براي کشف استعداد هاي خردسالان و کودکان تشکيل مي شود شامل آثار هنري در تمامي زمينه هاي هنري خلاق است که پس از بررسي کيفي توسط کارشناسان در اين گالري به نمايش در مي آيند.


در فراخوان خانه فرهنگ نور از دانش آموزان مدارس منطقه نيز دعوت شده تا با موضوع خانواده ، دست به توليد نمايش و يا ديگر هنرهاي خلاق بزنند. به گروه هاي خلاق هدايايي نيز به رسم يادبود اهدا مي شود.


علاقه مندان مي توانند براي بازديد از نگارخانه آفرينش نور همه روزه از ساعت 9 تا 19 به فلکه دوم صادقيه ، خيابان آيت ا.. کاشاني ، بعد از پل ستاري ، جنب شهر کتاب مراجعه و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 8-44088707 تماس بگيرند.

نظر شما