يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۸
کد خبر: ۳۲۴۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۱
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 9 از افزايش فضا و سرانه فرهنگي در اين منطقه خبر داد و گفت: خانه فرهنگ هنرمندان، كتابخانه شهيد امير كاشاني و يك مجتمع فرهنگي هنري به عنوان فرهنگسراي دوم در منطقه 9 به مناسبت ايام دهه فجر انقلاب اسلامي روز چهاشنبه 20 بهمن‌ماه افتتاح و راه‌اندازي مي‌شود.

«عقيل منصوري» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: يك مجتمع فرهنگي هنري داراي چهار طبقه و در متراژي برابر يك هزار و 200 متر مربع و داراي زمين چمن كه به تازگي از سوي شهرداري منطقه 9 به مديريت فرهنگي هنري منطقه اختصاص داده شده در قالب فرهنگسراي دوم اين منطقه كار خود را آغاز مي‌كند.

رييس فرهنگسراي كار افزود: اين ساختمان داراي امكانات فرهنگي آموزشي و ورزشي است كه از فضاهايي مانند كافي‌نت، خانه خلاقيت، خانه اسباب‌بازي و مهد كودك نيز برخوردار خواهد بود.

وي با اشاره به راه‌اندازي كتابخانه شهيد امير كاشاني در خيابان هاشمي، خيابان شهيد كاشاني، اظهار داشت: خانه فرهنگ هنرمندان نيز به مساحت يك هزار و 500 متر مربع با كاركرد آموزشي و داراي بازارچه فرهنگي هنري و برگزاري برنامه‌هاي مناسبتي در زيرگذر ميدان آزادي افتتاح مي‌شود.

رييس فرهنگسراي كار گفت: افزايش اين فضاهاي فرهنگي كه در كل چهار هزار متر مربع را تشكيل مي‌دهد و با فضايي كه تاكنون در اختيار داشتيم برابري مي‌كند و جمعا هشت هزار مترمربع را شامل خواهد شد باعث رونق و ارتقا فعاليت‌هاي فرهنگي در سطح منطقه مي‌شود.

به گفته منصوري، اين مراكز روز چهارشنبه 20بهمن‌ماه ساعت 9 با حضور امير خوراكيان، رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، جعفري شهردار منطقه و جمعي از معتمدين و شهروندان افتتاح مي‌شود.

وي تصريح كرد: با مساعدت شهرداري منطقه، معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران و سازمان فرهنگي هنري قصد داريم فرهنگسراي سوم اين منطقه را نيز در پارك المهدي تا پايان سال افتتاح كنيم.

نظر شما