يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۵
کد خبر: ۳۲۵۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۱
مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهر تهران از برگزاري دومين نمايشگاه داخلي گل و گياه و جشنواره گل‌هاي بهاي از 21 تا 26 اسفند سال جاري در محل دايمي نمايشگاه تخصصي شهرداري تهران واقع در بوستان گفت‌وگو خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران علي محمد مختاري در مورد برگزاري نمايشگاه گل‌وگياه اظهار کرد: دومين نمايشگاه گل و گياه داخلي و جشنواره گل‌هاي بهاري، از 21 اسفند سال جاري در محل دايمي نمايشگاه تخصصي شهرداري تهران در بوستان گفت‌وگو برپا مي‌شود.

 

او ادامه داد: در دومين نمايشگاه گل و گياه و جشنواره گل‌هاي بهاري، توليدکنندگان برتر ايراني در زمينه گل‌وگياه حضور داشته و تازه‌هاي گل‌وگياه را به شهروندان تهراني معرفي مي‌کنند.

 

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهر تهران با بيان اينکه اتحاديه ها، تعاوني‌ها، شرکتها و سازمانهاي توليدي و صنعتي داخلي و همچنين صادرکنندگان گل در اين نمايشگاه حضور مي‌يابند، تاکيدکرد : باتوجه به استقبال شهروندان از برگزاري نمايشگاه‌هاي گل و گياه در سال جاري، شهرداري تهران در کنار برگزاري نمايشگاه‌هاي گل و گياه ، نمايش‌گاههاي ويژه گل و گياه را نيز به عنوان جشنواره گل‌هاي بهاري برپا مي‌کند.

 

مختاري با تاکيد بر اينکه استقبال مناسب شهروندان تهراني از نمايشگاه بين المللي گل و گياه تهران مديريت شهري را برآن داشت که اين نمايشگاه ها را به صورت فصلي در شهر برگزار کند، گفت: دومين نمايشگاه گل و گياه داخلي و جشنواره گل‌هاي بهاري از 21 تا 26 اسفند ماه سال جاري در محل دايمي نمايشگاه تخصصي شهرداري برگزار مي شود تا نياز شهروندان در مورد دسترسي لازم به گل و گياه مرتفع شود.

 

او همچنين ديگر اهداف برگزاري نمايشگاه گل و گياه در پايتخت را، آشنايي انسان با طبيعت، ايجاد نشاط روحي و الفت اجتماعي ، اشاعه فرهنگ زيباشناسي و ارتقاي سطح آگاهي عامه در شناسايي فوايد مختلف اين موهبت الهي، جذب سرمايه‌گذاران در زمينه توليد گل وگياه و صنايع وابسته، ايجاد اشتغال و تشويق و ايجاد رقابت سالم بين توليدکنندگان براي ارتقاي کيفي توليد گل و گياه در کشور عنوان کرد.

 

نظر شما