يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۴
کد خبر: ۳۲۵۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۸
فرهنگسراي اميد همزمان با ايام دهه فجر همسو با ساير مراکز فرهنگي هنري سازمان برنامه‌هاي متنوعي را ويژه اين ايام برگزار مي‌كند.

«معصومه عمارتي» مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 13 در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: همه ساله در آستانه فرا رسيدن بهار پرشکوه انقلاب اسلامي، برنامه‌هاي مختلفي از سوي مراکز فرهنگي هنري با هدف تقويت وحدت و هويت ملي و همچنين افزايش بصيرت عمومي نسبت به موقعيت و جايگاه انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود. به همين منظور فرهنگسراي اميد روز چهارشنبه 20بهمن ماه اقدام به برگزاري جشن بزرگي با عنوان جشن انقلاب مي‌كند.


رييس فرهنسگراي اميد افزود: اين برنامه با بخش‌هاي متنوعي همچون اجراي نمايش، ذکر خاطره توسط يکي از جانبازان انقلاب، اجراي سرودهاي انقلابي، مسابقه، ايستگاه نقاشي ويژه کودکان و ده‌ها عنوان بخش فرهنگي هنري ديگر ميزبان تمامي شهروندان است.


عمارتي در بخش ديگري از سخنانش به حضور اين فرهنگسرا در مراسم راهپيمايي 22بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با راهپيمايي 22بهمن، فرهنگسراي اميد در کنار ساير مراکز فرهنگي هنري سازمان با ايجاد غرفه فرهنگي در مسير راهپيمايي از تمامي راهپيمايان دعوت مي‌كند تا ضمن حضور در اين غرفه چند سطري از خاطرات انقلاب را بر روي کتيبه‌اي که به همين منظور در غرفه فرهنگسرا مستقر است نوشته تا در پايان اين مراسم طوماري از اين خاطرات تهيه و در قالب تابلويي در معرض ديد عموم قرار گيرد.




نظر شما