سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۳۲۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۵
سيد حسن خميني در مراسم تجديد بيعت شهردار و كاركنان شهرداري تهران با آرمان‌ةاي امام(ره) گفت: هم‌اكنون بيداري اسلامي كه در مصر به وجود آمده به حق ادامه راه انقلاب اسلامي ايران است، هيچ كسي نمي‌تواند اين بيداري را به انقلاب اسلامي ايران ارتباط ندهد.

به گزارش خبرنگار «شهر»، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد حسن خميني توليت حرم مطهر امام (ره) ظهر امروز-20 بهمن- در مراسم تجديد ميثاق كاركنان شهرداري تهران با ‌آرمان‌هاي امام (ره) در حرم امام، در ابتدا از مجموعه مديريت شهري و شهردار خدوم و با كفايت تهران تشكر كرد و گفت: ديدگاه ما اين است كه تقدير روزگار ما اينگونه بوده كه زير سايه پرچم مردي بزرگ، وديعه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را در كف بگيريم. اما اين حركت و نهضت داشتن نظام جمهوري اسلامي نياز به قدرداني دارد. اگر اين نعمت را قدر ندانيم نه تنها خداوند بركت را از ما خواهد گرفت بلكه در پي آن نيز عذابي وجود دارد.


او خطاب به كاركنان شهرداري تهران اظهار كرد: شما در مجموعه‌اي هستيد كه در جبهه اول ارتباط با مردم تهران قرار داريد و شكر نعمت شما ،خدمت بيشتر به مردم است.


او در ادامه به داستان فرعون در قرآن اشاره كرد و گفت: بزرگترين مشكل فرعون در زمان خود آن بود كه ادعاي خدايي داشت و توسط اين ادعا با مردم رفتاري خدايي و مردمي كرد. البته اين گونه رفتار كردن‌ها مخصوص فرعون نيست و هر يك از ما مي‌توانيم در هر مسووليت و مقامي كه هستيم با ارباب رجوع اينگونه رفتار كنيم.


توليت حرم امام خميني (ره) گفت: خدمت كردن به مردم يك شكر عملي براي بركت نظام است، بنابراين بايد به مردم خدمت بيشتري كنيم. حجت‌الاسلام خميني در ادامه افزود: جاي دارد در اين جا از فرعون جديد مصر نيز ياد كنيم. هم‌اكنون بيداري اسلامي كه در مصر به وجود آمده به حق ادامه راه انقلاب اسلامي است، هيچ كسي نمي‌تواند اين بيداري را به انقلاب اسلامي ايران ارتباط ندهد.


او افزود: هر تحليلي در اين رابطه، بيداري اسلامي را نبيند و يا كوچك بشمارد يك تحليل اشتباه است.  

حجت‌الاسلام خميني تاكيد كرد: انقلاب اسلامي ايران اكنون در گام سوم خود نقش بسيار مهمي در جهان بشريت ايفا مي‌كند.

نظر شما