دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۶
کد خبر: ۳۲۷۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۸
با حضور وزراي بهداشت و فناوري اطلاعات صورت گرفت؛
تفاهم‌نامه همکاري در خصوص استقرار و توسعه پرونده الکترونيک سلامت بين وزارتخانه‌هاي بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به امضاء رسيد.

به گزارش "شهر"، اين تفاهمنامه که در محل وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات بين دکتر مرضيه وحيد دستجردي، وزير بهداشت و دکتر تقي‌پور، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به امضاء رسيد، توسعه پرونده الکترونيک سلامت به عنوان مهمترين بخش اجرايي طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در حوزه نظام سلامت کشور را مورد هدف قرار داده است.

 

بر پايه اين گزارش همکاري در جهت توسعه آموزش مجازي، استقرار سيستم اتوماسيون اداري در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور و اجراي طرح پزشک خانواده تحت سيستم الکترونيک بخش ديگري از مفاد اين تفاهمنامه است.

 

بنا بر اين گزارش در اين مراسم که علاوه بر وزراي بهداشت و ارتباطات، رييس سازمان فناوري اطلاعات کشور، معاون درمان وزارت بهداشت و برخي مديران وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به همراه مدير روابط عمومي و مدير فناوري اطلاعات وزارت بهداشت نيز حضور داشتند، تفاهمنامه توسعه همکاري‌هاي بين دو وزارتخانه در حضور نمايندگان رسانه‌اي خبري و تصويري به امضاي دو وزير رسيد.

نظر شما