يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۴
کد خبر: ۳۲۹۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۸
مدير کل تدوين ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداري تهران از اجراي سيستم وب در حوزه شهرسازي همه مناطق شهرداري تهران؛ از فردا خبر داد.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران، محمدداوود غفاري مديرکل تدوين ضوابط، نظارت و صدور پروانه اين معاونت گفت: «سيستم پام» از 25 بهمن ماه در حوزه شهرسازي همه مناطق مسدود مي شود و سيستم تحت وب در همه مناطق آغاز به کار خواهد کرد.


او با بيان اين که اجراي سيستم وب به طور پايلوت در منطقه 8 شهرداري اجرا شد، افزود: عدم دخالت کاربر و همچنين سرعت بالاي اين سيستم از مزيت‌هايي است که سيستم تحت وب، نسبت به سيستم پام دارد.


مديرکل تدوين ضوابط، نظارت و صدور پروانه معاونت شهرسازي شهرداري تهران همچنين اظهار داشت: در آخرين هفته بهمن ماه نيز آموزش و آزمون تجميع و تفکيک در دفاتر انجام مي شود تا از ابتداي اسفندماه امسال تصدي گري اين اقدامات نيز به دفاتر خصوصي خدمات الکترونيک واگذار شود.


به گفته او، آموزش کسب و پيشه نيز در اسفند ماه به دفاتر خدمات الکترونيک ارائه مي شود تا از 15 فروردين ماه سال 90 شاهد واگذاري اين اقدام نيز به دفاتر خدمات الکترونيک باشيم.

نظر شما