دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۲
کد خبر: ۳۳۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸
مجتبي راعي گفت: جشنواره فيلم 100 به بستر مناسبي براي انگيزه دادن به فيلمسازان جوان و ورود آن ها به عرصه سينما بدل شده است.

به گزارش شهر، مجتبي راعي در گفت و گو با ستاد خبري جشنواره فيلم 100 گفت: فيلم كوتاه و 100ثانيه، عرصه تجربه است و كارگردان فيلم كوتاه بايد تا مي تواند در موضوعات مختلف تجربه كسب كند و بايد فيلمسازان انگيزه هايي را براي ساخت فيلم كوتاه داشته باشند. وي افزود: يكي از مهمترين اين انگيزه ها، برگزاري جشنواره است. جشنواره فيلم 100 در اين ميان توانسته رسالت مهمي را در اين زمينه بردارد.


راعي در ادامه تصريح كرد: رسيدن جشنواره فيلم 100 به دوره هفتم نشان دهنده اين است كه جشنواره راه خود را به درستي انتخاب كرده و در مسير درستي حركت مي كند ، در اين هفت دوره فيلم سازان بسياري در اين جشنواره به توليد فيلم پرداخته اند، و اين بدين معني است كه جشنواره فيلم 100 به بستر مناسبي براي انگيزه دادن به فيلمسازان جوان و ورود آن ها به عرصه سينما بدل شده است.


فيلم‌هايي چون«عصر روز دهم»، «سفر به هيدالو»،«جنگجوي پيروز» و «تولد يك پروانه» از جمله آثار وي در مقام كارگردان است.


هفتمين جشنواره بين المللي فيلم 100 ثانيه اي با شعار سينماي اخلاق به همت حوزه هنري استان تهران و با مشاركت جمعيت هلال احمر، معاونت اجتماعي وزارت كشور، معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ،شبكه سوم سيما و سازمان ملي جوانان و شبكه ifilm در اسفند ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

نظر شما