دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۵
کد خبر: ۳۳۲۹۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۱
مدير كميته تصويري جشنواره فيلم 100:
مرجان اشرفي زاده مدير كميته تصويري جشنواره فيلم 100 گفت: از ميان 1135 اثر 100 فليم در بخش رقابتي جشنواره راه يافت.

به گزارش شهر، مرجان اشرفي زاده در گفت و گو با ستاد خبري جشنواره فيلم 100 با اعلام اين خبر گفت: از ميان 1135 اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره و بر اساس راي هيات انتخاب 100فيلم به بخش رقابتي جشنواره راه يافت و در ميان باقي آثار تعداد كمي از فيلم‌ها شايسته نمايش در روز اكران تشخيص داده شد.

وي افزود: هيات انتخاب در سه روز پياپي به بررسي آثار پرداختند كه در نهايت 100 اثر در بخش رقابتي جشنواره و تعدادي از آثار را بعلاوه 100اثر شركت يافته در مرحله نهايي ،شايسته نمايش در روز اكران فيلم هاي جشنواره دانستند.

اشرفي زاده در ادامه افزود: با توجه به آثار رسيده به جشنواره ، بخش‌هاي داستاني ،انيميشن و سپس مستند با استقبال روبه رو بود اما از لحاظ كيفي بخش انيميشن از ميان بخش هاي ديگر جشنواره از كيفيت بالاتري برخوردار بود.

هفتمين جشنواره بين المللي فيلم 100 با شعار سينماي اخلاق به همت حوزه هنري استان تهران و مشاركت جمعيت هلال احمر،معاونت اجتماعي وزارت كشور، معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، شبكه سوم سيما ،سازمان ملي جوانان و شبكه ifilm در اسفند ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

نظر شما