دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۹
کد خبر: ۳۳۴۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۴
در سومين شب از بيست و ششمين جشنواره موسيقي فجر؛
در سومين شب از بيست و ششمين جشنواره موسيقي فجر، فرهنگسراي ارسباران ميزبان گروه «نواي مخالف» از منتخبين دوره پيشين جشنواره است که 4 اسفند در اين فرهنگسرا به اجراي برنامه مي‌پردازند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه 3و فرهنگسراي ارسباران، «نواي مخالف» از گروه‌هاي موسيقي سنتي است که حضور در بيست و سومين جشنواره موسيقي فجر و کسب عناوين نوازنده برتر و خواننده برتر توسط مسعود نجفي و رامين بحيرايي حضور در بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر و کسب رتبه سوم در بخش گروه‌نوازي همچنين کسب رتبه اول در اولين جشنواره ملي جوان ايراني در رشته آهنگسازي توسط مسعود نجفي را در کارنامه خود دارد.

اين گروه به سرپرستي مسعود نجفي چهارشنبه 4 اسفند ماه ساعت 19 در سالن هنر ارسباران مي‌نوارند.

«جشنواره جشنواره‌ها» عنوان بخشي از بيست و ششمين جشنواره موسيقي فجر امسال است که اثار ساخته شده توسط منتخبين دوره‌هاي پيشين جشنواره در آن اجرا مي‌شود.

نداي هاتف ،دالاهو ،ژي و آرس نووا گروههاي برگزيده اين بخش هستند که تا 7 اسفندماه ساعت 19 در سالن هنر فرهنگسراي ارسباران به اجراي موسيقي مي پردازند.

علاقمندان به منظور تهيه بليت مي‌توانند به فرهنگسراي ارسباران به نشاني خيابان جلفا، بالاتر از پل سيد خندان، خيابان جلفا مراجعه و يا با شماره تلفن هاي 20-22872818 تماس بگيرند.

همزمان با برگزاري اين دوره از جشنواره موسيقي، نمايشگاه عکس هنرمندان موسيقي از 2تا 10اسفندماه در گالري شماره دو داير است .

حسينعلي وزيري ،همايون خرم ،ابوالحسن صبا ،علي تجويدي ، محمد نوري ،انوشيروان روحاني ،جهانگير ملک ،اکبر گلپايگاني ،غلامحسين بنان ،اسماعيل خوانساري ،حسن کسائي،جليل شهناز ،فرهنگ شريف و روح الله خالقي از مشاهير موسيقي ايران هستند که پرتره آنها در اين نمايشگاه در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است.


نظر شما