سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۳
کد خبر: ۳۳۵۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۴
دبير نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري‌ها از حضور وزير كشور در افتتاح اين نمايشگاه در روز پنجم اسفند در مصلي امام خميني (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر سيد محمد سجادي نژاد سرپرست موسسه فرهنگي، اجتماعي و مطبوعاتي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور اعلام كرد:نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري‌ها فردا با حضور وزير كشور با محورهاي خدمات شهري، عمران شهري، حمل و نقل شهري، آموزش و پژوهش‌هاي شهري، شهرداري الكترونيك و دستاوردهاي شهرداري‌ها در مصلي امام خميني (ره)تهران افتتاح مي‌شود.


وي افزود:بيش از 2 هزار مترمربع فضاي نمايشگاه رايگان براي حضور شهرداريها به منظور ارائه دستاوردها و عملكرد خود اختصاص داده شده است تا شهرداري‌هاي سراسر كشور كه پژوهش‌ها، مطالعات، توانمندي‌ها، نوآوري‌ها، خلاقيت‌ها و دستاوردهاي قابل ملاحظه‌اي در زمينه‌هاي مشاركت شهروندان، شهروندمداري، شهرداري الكترونيك، ارتقاء مديريت شهري، اصلاح نظام اداري و غيره انجام داده اند و قابليت عرضه در نمايشگاه دستاوردهاي شهرداري‌ها را دارد، با هماهنگي استانداري‌ها در اين نمايشگاه شركت كنند ولي تعدادي از شهرداري‌ها نيز به صورت جداگانه در نمايشگاه حضور خواهند داشت و دستاوردهاي خود را معرفي مي كنند.


دبير نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري‌ها،تصريح كرد : اين نمايشگاه به سه بخش قابل تقسيم است. در بخش اول كه بيش از 100 شركت و موسسه ارائه دهنده خدمات و محصولات مورد نياز شهرداري‌ها و مديريت شهري است آخرين محصولاتشان را در اين زمينه ارائه مي‌ كنند.


در بخش دوم بيش از 100 شهرداري كشور از جمله 15 شهرداري مراكز استان وكلان شهرها حضور دارند و در بخش سوم استانداري‌ها حضور دارند كه آخرين دستاوردهاي شهرداري‌هاي زيرمجموعه خود را به نمايش خواهند گذاشت.


سجادي‌نژاد همچنين گفت: مسئولان سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور طي روزهاي برگزاري نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداريها در اين نمايشگاه به منظور تشريح دستاوردهاي سازمان و پاسخگوئي به پرسش‌هاي بازديدكنندگان و شهرداري‌ها حضور خواهند داشت.


وي همچنين با اشاره به برگزاري اين نمايشگاه در سال آينده افزود:با دائمي شدن دبيرخانه اين نمايشگاه،برگزاري نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري‌ها از سال آينده به صورت بين المللي خواهد بود.


نظر شما