يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۹
کد خبر: ۳۳۷۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۲
نخستين جلسه هم انديشي قائم مقام هاي مناطق 22 گانه شهرداري تهران با حضور مهندس محمد احسان كاظم نيا و مسئولان و مديران اداره كل برنامه ريزي و توسعه شهري امور مناطق در ساختمان مركزي شهرداري منطقه 2 برگزار شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي اداره كل توسعه و برنامه ريزي شهري امور مناطق شهرداري تهران ، در ابتداي اين جلسه ، مهندس اسد فاضل شهردار منطقه 2 ، حجم كار و فعاليت در مجموعه شهرداري تهران را بسيار گسترده و بيشتر و سنگين تر از گذشته عنوان كرد و تعريف ساختار قائم مقام در مناطق را راهكاري مفيد ، در زمينه كسب بيشتر رضايت و برآورده شدن خواسته هاي شهروندان قلمداد كرد.

او انتظار از قائم مقام هاي مناطق را در تمامي زمينه ها بالا دانست و اظهار اميدواري كرد تا با تفكرات سيستمي و نوگرايي كه در كالبد مجموعه شهرداري تهران تزريق شده است ، اداره شهر به ويژه در مناطق 22 گانه و نواحي 123 گانه با خروجي و عملكرد خود ، بيش از پيش به رضايت ساكنان اين كلانشهر منجر شود.

در بخشي از اولين نشست دوره اي ، قائم مقام معاونت امور مناطق شهرداري تهران ، شناخت كامل جغرافياي و همچنين آشنايي نسبي با نيروهاي انساني شاغل در مناطق را 2 ركن مهم در ارائه مطلوب خدمات در مجموعه شهرداري مناطق 22 گانه دانست و اظهار اميدواري كرد تا حاضران به اين 2 موضوع توجه ويژه داشته باشند.

او جامعيت در امور مديريتي ، آگاهي به فرآيند انجام كار و همچنين جلوگيري از كارهاي موازي را به قائم مقام هاي مناطق توصيه كرد و از آنها خواست دغدغه شهرداران را دغدغه خود دانسته و بازخورد اقدامات و تدابير اجرا شده را در مقاطع مختلف زماني به مديران خود انتقال دهند.

در ادامه اين جلسه مهندس سيد محسن اسدي مديركل برنامه ريزي و توسعه شهري امور مناطق با معرفي فرهاد خلج خمسه و سيد مجتبي نيك ن‍ژادي به عنوان معاونان اجرايي و همچنين فني و مهندسي اين اداره كل ، به چگونگي روند ايجاد پست قائم مقامي در مناطق 22 گانه پرداخت و شرح وظايف و همچنين به اختياراتي كه از سوي شهرداران به قائم مقام هاي مناطق تفويض شده است اشاره كرد.

بررسي سير تاريخي شكل گيري شهرداري ها و ارائه ديدگاه در خصوص تبيين جايگاه قائم مقام ها ي مناطق، نمايش فيلم استقبال از بهار و بحث و تبادل نظر از سوي حاضران ، از ديگر برنامه هاي اين جلسه بود.

نظر شما