سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۲
کد خبر: ۳۳۸۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۵
بر اساس ارزيابي معاونت مالي و اداري شهرداري تهران، شهرداري منطقه 15 در ارزش‌يابي حضور مناطق در حرم مطهر امام خميني (ره) و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، عملکرد اين منطقه 15 در برگزاري برنامه گراميداشت ايام الله دهه فجر و حضور در مرقد مطهر بسيار خوب ارزيابي شده و با کسب 97.5 امتياز حائز رتبه اول شده است.

بنابر همين گزارش، بر اساس ملاک‌هاي ارزيابي منطقه 15موفق شده در توان اجرايي و هماهنگي نماينده معرفي شده رتبه خيلي خوب، در تعداد 10 اتوبوس اعزامي امتياز 100، تعداد 500 نفر از کارکنان شرکت کننده امتياز 100، انسجام و نظم و انضباط رتبه خيلي خوب و امتياز 95، وضعيت تبليغات امتياز 95، در آيتم وجه تمايز و ابتکارات امتياز 95 را کسب كند.

بر اساس اين گزارش، رضايي قائم مقام شهردار منطقه15 در راستاي اجراي بهينه طرح استقبال از بهار با مشارکت فعال خانواده معظم شهدا با پنج خانواده شهيد ساکن در محله رضويه ديدار کرده و از آنان جهت حضور فعال و مشارکت در طرح دعوت به عمل آورد.

او در اين ديدار ضمن تشريح برنامه‌هاي اجرايي منطقه در طرح استقبال از بهار سال 90 به ويژه در محله رضويه از خانواده‌هاي شهدا درخواست کرد تا با ارائه نقطه نظرات خود و مشارکت در اجراي بهينه طرح ياد شده در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ،شهرداري را ياري کنند.

نظر شما